Dus...

tritus

Senior Member
Iemand een idee hoe een turbo zo rood kan gaan gloeien bij 120 km per uur op de cruisecontrol in de 6e versnelling?

B@s0302

Senior Member
Das wel ongelofelijk k.. @tritus
Ook al is het nu vast niet je eerste prioriteit; ik neem aan dat de leaemaatschappij/werkgever/jijzelf maar eens met Skoda in gesprek gaan nu..

EdK

Forumguru
Die gasten van de sleepdienst kennen je zeker nu al bij de voornaam ??
Tsja was hij maar in de ...... gevlogen, had je een andere kunnen uitkiezen ( zou je haast gaan denken )

Misschien moet je al je verloren uren maar eens gaan declareren bij de dealer, want dat beginnen er volgens mij al aardig veel te worden.

Tsja en dan kunnen we wel zeggen sterkte weer en have fun in de tijdelijke wagen , maar volgens mij zou ik al denken van geef mij die tijdelijke wagen maar en nemen jullie de mijne maar als ruilwagen voor de andere klanten....

Dat je wagen eens van top tot teen moet doorgelicht worden en onder de MRI scan is onderhand wel een feit...

Tuulster

Forumguru
Godsamme wat een zooi man! :mad: :banghead:
Echt balen, vind het ook erg vervelend voor je aangezien ik momenteel juist beleef hoe het ook kan........

Cordoba

Forumguru
Mijn ervaring is als je éénmaal begint met ellende en het niet heel snel opgelost is, blijft je voor heel lange tijd van het ene naar het andere probleem gaan. Pas als alle ellende écht is opgelost, dan kun je eindelijk voor lange tijd probleemloos rijden. Het moeilijke is alleen dat moeilijk te zeggen is wanneer je het punt bereikt hebt, dat de bergen ellende achter je liggen.

Ik elk geval sterkte, kun je de dealer niet vragen of er steeds een taxi achter je aan kan rijden, om je direct naar je bestemming te brengen als de Skoda weer eens uitvalt.

tritus

Senior Member
Mijn ervaring is als je éénmaal begint met ellende en het niet heel snel opgelost is, blijft je voor heel lange tijd van het ene naar het andere probleem gaan. Pas als alle ellende écht is opgelost, dan kun je eindelijk voor lange tijd probleemloos rijden. Het moeilijke is alleen dat moeilijk te zeggen is wanneer je het punt bereikt hebt, dat de bergen ellende achter je liggen.

Ik elk geval sterkte, kun je de dealer niet vragen of er steeds een taxi achter je aan kan rijden, om je direct naar je bestemming te brengen als de Skoda weer eens uitvalt.
zal het morgen voorstellen...

Monteurtje

Forumguru
Een subframe verwijderen voor je roetfilter?:pieker:
Ik ben benieuwd maar volgens mij maken ze je maar wat wijs. Om een beetje interesant over te komen.

Het is een rot klus, roetfilter uit- en inbouwen. En daarvoor moet zeker het subframe er onder vandaan. En moet ook op speciale manier gemonteerd worden zodat die spanningsvrij is.

Oenoud

Forumguru
onvoorstelbaar. Heb net het hele verhaal even gelezen maar hier wordt je echt niet vrolijk van.
Kan mij voorstellen dat het vertrouwen in de auto nu behoorlijk gedaald is.

Succes met het hele verhaal......

Wat een verhaal...
Kunnen we hier spreken van een ondeugdelijk product?
Hoeveel mogelijkheden krijgt de verkoper van een ondeugdelijk product te repareren?
Is dit in principe eindeloos? Of is er ook nog zoiets als eerlijkheid en billijkheid?

Wij als autoliefhebbers hebben het gevoel dat de grens al ruimschoots is overschreden.
Is er iemand onder ons met wat juridische achtergrond?
Moet je dit lot passief ondergaan of zijn andere stappen mogelijk?

Dit kan toch niet!

sitechris

Donateur
Dit begint toch wel een pijnlijk topic te worden zo. Sterkte met weer een nieuwe ronde gezeik. Ze mogen het nu wel eens een keer echt oplossen. Dan maar een nieuw blok erin oid.

Rosinfield

† In Memoriam
Misschien wordt het tijd om eens te laten vallen dat je er over denkt een consumentenrubriek in je verhaal te interesseren dan wel dat daadwerkelijk te doen?

Van Hoften

Forumguru
Hier wordt je dan stil van.... Ik had gehoopt dat dit topic snel naar pagina 4 zou verdwijnen om nooit meer terug te komen. Veel sterkte en hopelijk volgt er snel een goede en passende oplossing. Op deze manier wordt je vertrouwen niet bepaald groter.

CDK

Forumguru
was hij maar in brand gevlogen zou je haast gaan denken...... wat een doffe ellende allemaal met die auto van jou @tritus :cry::cry::cry:

MrEdge_

Forumguru
Damn @tritus wat een vervelend verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat je geen vertrouwen meer hebt in de auto. Zelfs als ze deze keer de auto perfect weten te repareren blijf je rondrijden met het gevoel dat hij ieder moment weer uit kan vallen.
Ik heb precies ditzelfde meegemaakt met mijn Seat Leon FR TDI destijds. Een voor een gingen de verstuivers kapot en die werden ook steeds een voor een vervangen. 4 keer stilgestaan en zoiets gebeurt altijd op de snelweg. Bij mij is uiteindelijk ook de turbo vervangen. Het "goede" nieuws voor mij was destijds dat het een bekend probleem was en dat ze iedere keer prima wisten wat er moest gebeuren. Jij zit nu steeds in het ongewisse en dan ga je echt overal aan twijfelen. Echt balen man, ik hoop voor je dat ze met een passende oplossing komen!

plas0108

Forumguru
Ik heb met een nieuwe Passat ook eens een probleem gehad die steeds terug bleef komen. Uiteindelijk heb ik toen de dealer en Pon zover gekregen dat ik 'm mocht omwisselen voor een nieuwe. Om dit gedaan te krijgen moet je de dealer een aantal keer in de gelegenheid stellen om het probleem op te lossen. Wanneer hem dat niet lukt dan moet de auto naar Pon om te kijken of die het probleem op kunnen lossen. Als na deze poging het probleem weer terugkomt of niet opgelost is, dan pas is er een mogelijkheid om de auto om te wisselen.

tritus

Senior Member
Zoiets zal het wel gaan worden. Denk zelf dat er weer een verstuiver stuks is. even wachten nu op een reactie van de dealer / leasemaatschappij.

Bovenaan Onderaan