Dus...

Skoda-MAN

Forumguru
Vandaag alweer de nodige kilometers genoten van mijn superb. Blij dat hij weer rijd zoals hij het hoort te doen!:)
Blij voor je dat je weer heerlijk rond gereden hebt.
Zijn er nog afspraken gemaakt om de auto gedurende X aantal km's een aantal keren uit te lezen op eventuele foutcodes?

EdK

Forumguru
Affijn volgens mij heeft onze TS al twee hele dagen probleemloos gereden...
Volgende keer als de wagen opeens stopt komt dat doordat hij vergeten is te tanken !
Want volgens mij is dat nog nooit door TS gedaan met deze wagen......:pardon:

Skoda-MAN

Forumguru
@tritus Ik (en misschien ook anderen) ben nieuwsgierig hoe het nu gaat met het problemen kindje?
Heb je nu eindelijk vertouwen en plezier in je S3?
Zijn er nog verdere controle activiteiten geweest vanuit de dealer?

VIRII

Banned
@TS Een paar pagina's terug maakte je een opmerking dat je in de vrij maar 2500 toeren kon maken.

Dit is een standaard feature en waarschijnlijk krijg je ook nog de ECOTIP om geen gas te geven in z'n vrij..

tritus

Senior Member
Late reactie, maar ik rij nog steeds rond zoals het oorspronkelijk bedoeld was met de superb!

Zeker in het begin bij ieder inieminie trillinkje meteen een angstige blik naar het dashboard om te kijken of er lampjes gingen branden, maar dat word langzaam wel wat minder. Inmiddels de teller op 28.000 staan en verder dik tevreden over de auto.

Als ik dan toch ergens over moet mekkeren dan is het het hoogglans zwart in het interieur en de deurstijlen. Die zijn toch echt te kras gevoelig. Maar verder ben ik nog (of beter gezegd weer) blij met de superb.

Bovenaan Onderaan