Dubbele bodem van Up in de Citigo geplaatst

hojo

Lid
Ik ben er ook erg blij mee. Op deze wijze zie ik niet de zaken die je/ik toch eigenlijk wel standaard in de bak wilt hebben liggen. De hoedenplank zit er nog steeds niet op en dus ook niet in de weg. Hahaha.
Gr. Hojo
 

RobSmith

Nieuw lid
De twee kunststof zijkanten + boutjes zijn ook los verkrijgbaar. Ik meen dat ik ongeveer 30 Euro betaalde.
En dan zelf even een plank maken. Als je een beetje handig bent echt goed te doen.
 

ertromp

Forumguru
De twee kunststof zijkanten + boutjes zijn ook los verkrijgbaar. Ik meen dat ik ongeveer 30 Euro betaalde.
En dan zelf even een plank maken. Als je een beetje handig bent echt goed te doen.
Wellicht voor de liefhebbers een "Do It Yourself" maken? Zijn vele forumgangers weer mee geholpen :D
 

stradje

Actief lid
Ik zag hier bedragen die ik niet herkende. Wij hebben hem als "variabele laadvloer" meebesteld voor 60 Euro. Daar kun je niet zelf voor gaan knutselen, toch?! Ik vond het erg een mooie optie.
 

hpolie

Senior Member
Ik zag hier bedragen die ik niet herkende. Wij hebben hem als "variabele laadvloer" meebesteld voor 60 Euro. Daar kun je niet zelf voor gaan knutselen, toch?! Ik vond het erg een mooie optie.

Hebben ze die ook voor die prijs voor de Fabia II Combi? en waar dan wel?.
 

stradje

Actief lid
Hebben ze die ook voor die prijs voor de Fabia II Combi? en waar dan wel?.
Ik rijd momenteel nog een Fabia II combi. Jij zo te zien ook. Daar is die dubbele vloer niet aan de orde. Als je daar de bank platlegt (niet lekker, een van de weinige minpuntjes) heb je al een vrijwel vlakke laadvloer. Maar bij de Citigo is het wel echt van meerwaarde vind ik. Vooral omdat die heel vaak als wagentje erbij zal functioneren en dan is een hoge laadvloer fijner dan een diep gat. En heb je meer ruimte nodig kan hij heel simpel onderin worden gelegd.
 
Bovenaan Onderaan