Dubbele bodem van Up in de Citigo geplaatst

Cordoba

Forumguru
Zoals Citigo al aangeeft, er zijn volgens mij al meerdere mensen die dit hebben gedaan, ook bij de Mii wordt de verhoogde laadvloer van de Up regelmatig geplaatst.
 

hojo

Lid
Hoi Citigo.
Toevallig is hij daar uitverkocht. Maar is dit een tweedehandszaak soms.
En wordt, als dit weer te koop is, dit compleet geleverd met bouten etc?
Zo te zien worden de 2 zijwanden/steunen met 2 bouten (er zitten n.l. al 2 voorgeboorde gaten met schroefdraad in de achterbak) in de zijkant vastgezet. Is dit dan alles?
Gr.Hojo.
 

CITIGO

Senior Member
Hoi Citigo.
Toevallig is hij daar uitverkocht. Maar is dit een tweedehandszaak soms.
En wordt, als dit weer te koop is, dit compleet geleverd met bouten etc?
Zo te zien worden de 2 zijwanden/steunen met 2 bouten (er zitten n.l. al 2 voorgeboorde gaten met schroefdraad in de achterbak) in de zijkant vastgezet. Is dit dan alles?
Gr.Hojo.

Wordt geleverd zonder bouten, maar zijn zo te koop. Verder compleet. De onderelen komen van testauto's, dus zo goed als nieuw.
 

hojo

Lid
Hetzer, bedankt voor het samenvoegen. Ik vermoedde al dat er een topic was geweest maar heb niet gezocht op dubbele bodem maar op verhoogde laadvloer. Ik zie het trouwens wel zitten, een extra vloertje. Komt t.z.t
Gr. Hojo.
 

hojo

Lid
Beste allemaal.
Omdat ik de ruimte in de achterbak, met neer geklapte achterbanken, incourant vind (smal diep gat net voor de hoge platte bank) overweeg ik een set van de vw up te kopen en die er in te zetten. Kosten 140 € en dan zelf er in bouwen. Dit laatste is een eitje want het zijn 2 plastic blokken die je met 2 bouten in de zijkant vast zet.
Wat vinden jullie van de prijs en kan dit ergens anders goedkoper?
En hoe zijn jullie ervaringen van die, volgens mijn, incourante ruimte.
Gr. Hojo.
 

Cordoba

Forumguru
Behalve in de Up zijn er ook in de Mii en de Citigo al volop mensen met verhoogde kofferbakbodem. Redenen zijn divers: platte laadvloer, minder tildrempel bij zware tassen uit de kofferbak tillen, en om audio onder de dubbele bodem te huisvesten. Ik heb er eigenlijk nog geen klachten over gehoord.
 

hojo

Lid
Bedankt voor de reacties en tip.
Over 2 weken rijd ik daar langs op een kilometer of 8. Ik zal is bellen en kijken of dit klaar gelegd kan worden. Scheelt weer 30€. En dat in deze crisis tijd.
Gr. Hojo.
 

buddie

Nieuw lid
Gewoon bij garage Swarttouw mijn Skoda dealer gekocht voor 110,42 Euro. Ik denk bij iedere Skoda dealer want het was vanaf de prijslijst.
 

buddie

Nieuw lid
Hallo, Buddie.
Staan die dan inmiddels al wel in de prijslijst van de skoda citigo?
Gr. Hojo.
Sorry, ik was niet helemaal duidelijk, ze hebben op de computer naar de onderdelenlijst gekeken van Skoda dus niet in een folder. Ik weet dus niet of hij nu in de folder staat. Maar ik zie dat CASB bericht dat het zo is.
 

hojo

Lid
Mijn dealer de vraag voorgeled. Antwoord was.
Mits er nu een auto gekocht zou gaan worden dan kun je hem er als optie "af fabriek" bij laten doen.
Is nu echter nog niet als accessoire leverbaar.
Doch besteld van af fabriek komt hij op ongeveer 200€.
Het zal gerust wel gaan komen bij de skoda maar ze lopen achter ten opzichte van de vw up met dit soort zaken. Hij zag de logica ook wel in dat ik hem tijdens het langs rijden daar even ga ophalen voor 119€.
Bedankt voor het meedenken. Gr. Hojo.
 

buddie

Nieuw lid
http://www.seatforum.de/threads/303491-AA-EA-Doppelter-Ladeboden-des-VW-UP!-nachgerüstet

Even voor de duidelijkheid, ik was op zoek naar de plank omdat hij wel in de UP zat toen kwam ik hier terecht. De vraag voorgelegd aan mijn dealer en die keek op zijn computer bij de VAG onderdelen. Hij kon kiezen bij de UP SEAT of CITIGO, en hij stond gewoon bij de CITIGO dus ik vind het een vreemd verhaal. Ik heb de plank besteld en hij was de volgende dag in huis. De directeur heeft hem er bij mij persoonlijk ingezet hoewel ik het zelf wilde doen. Hij was zo enthousiast dat hij er gelijk een heeft besteld voor een CITIGO in de showroom . GR Buddie
 

hojo

Lid
Ook ik vind het raar maar maak me er verder maar niet druk om. Ik rijd er volgende week wel lngs.
Bedankt. Gr. Hojo.
 

hojo

Lid
Plank zit er inmiddels in en is uiteraard een fluitje van een cent. 6 bouten en klaar is Hojo. Ben er erg blij mee. Staat veel netter en mogelijk laat ik de hoedenplank er voorlopig wel helemaal er uit.
Gr. Hojo.
 
Bovenaan Onderaan