BTW: bevalt de 1.8 een beetje?
Als je alle positieve berichten van mij zou zoeken op dit forum, ben je zomaar een uurtje verder...
Mij beviel de proefrit ook wel. Ik was een beetje bang dat van 200 pk naar 160 pk tegen zou vallen, maar dat viel alleszins reuze mee! Komt denk ik ook wel door de DSG-beleving. Waarschijnlijk wordt hij medio mei geleverd dus dan kan ik vol lof over de motor praten.
Het is een leuke gimmick, alleen hoe vaak zal je het daadwerkelijk gebruiken?
Het is een leuke gimmick, alleen hoe vaak zal je het daadwerkelijk gebruiken?
Heb liever een lunch control, druk op een knop en hup je big mac uit het dashboard.:grin:Heb liever een lunch control, druk op een knop en hup je big mac uit het dashboard.:grin:
Heb liever een lunch control, druk op een knop en hup je big mac uit het dashboard.:grin:
Ja en met een gekoeld dashboard kastje is de hamburger meteen op de gebruikelijke McD serveertermperatuur :473:
Je kan er natuurlijk ook blikjes of flesjes drank of bepaald voedsel (bv. fruit) in steken.
Ok, maar waar laat ik al die zooi dan die ik altijd in het handschoenenkastje doe !
:grin:
Onder de passagiersstoel in het schuifje dat daar zit voor de papieren.
)Is dat bakje groter geworden dan?Daar ligt het boekje van de Octavia en mn Tom Tom al. (je begrijp we kunnen zo nog wel even doorgaan)
Is dat bakje groter geworden dan?
Ik heb er nooit iets in gehad omdat er niks in ging van enige omvang.
Instructieboekje zonder hoes er omheen?
)Is dat bakje groter geworden dan?
Ik heb er nooit iets in gehad omdat er niks in ging van enige omvang.
Instructieboekje zonder hoes er omheen?