superbmarnix
Lid
Ik kon zo snel geen antwoord vinden op deze vragen, dus stel ik ze zelf hier:
1: ik ben tamelijk lang. Mijn (elektrische verstelbare) stoel staat aan de achterzijde van de zitting altijd in de laagste stand. Dit is ook in het geheugen geprogrammeerd.
Echter: als ik de auto afsluit en ik de volgende keer de auto ontgrendel, gaat ALTIJD de stoel ietsje omhoog. Hebben meer mensen hier "last" van? En hoe is het eventueel op te lossen?
2: de auto is uitgevoerd met Blind Spot Information. Wanneer ik een aanhanger aansluit geeft het display aan dat het systeem is uitgeschakeld omdat er een aanhanger is aangesloten. Wanneer ik echter de aanhanger loskoppel, blijft het systeem uit en moet het dus handmatig weer geactiveerd worden. Hoort dit? Lijkt me namelijk tamelijk onlogisch dat het uitschakelen automatisch gaat maar het (her)activeren handmatig moet. In het display wordt overigens ook niet aangegeven dat het systeem nog gedeactiveerd is, je moet er dus zelf om denken.
3: de auto is uitgevoerd met adaptieve cruise control. In de basis typisch dat deze alleen werkt bij snelheden tot 160km/h. Dat wist ik echter, het stond in de verkoopdocumentatie.
Wanneer ik echter 160km/h rijd op de teller, is dat in werkelijkheid 152km/h. Is de teller te calibreren waardoor 160 ook daadwerkelijk 160 is?
Deze vragen bij een dealer neerleggen brengt me geen stap verder.
Dank alvast voor het meedenken/antwoorden.
1: ik ben tamelijk lang. Mijn (elektrische verstelbare) stoel staat aan de achterzijde van de zitting altijd in de laagste stand. Dit is ook in het geheugen geprogrammeerd.
Echter: als ik de auto afsluit en ik de volgende keer de auto ontgrendel, gaat ALTIJD de stoel ietsje omhoog. Hebben meer mensen hier "last" van? En hoe is het eventueel op te lossen?
2: de auto is uitgevoerd met Blind Spot Information. Wanneer ik een aanhanger aansluit geeft het display aan dat het systeem is uitgeschakeld omdat er een aanhanger is aangesloten. Wanneer ik echter de aanhanger loskoppel, blijft het systeem uit en moet het dus handmatig weer geactiveerd worden. Hoort dit? Lijkt me namelijk tamelijk onlogisch dat het uitschakelen automatisch gaat maar het (her)activeren handmatig moet. In het display wordt overigens ook niet aangegeven dat het systeem nog gedeactiveerd is, je moet er dus zelf om denken.
3: de auto is uitgevoerd met adaptieve cruise control. In de basis typisch dat deze alleen werkt bij snelheden tot 160km/h. Dat wist ik echter, het stond in de verkoopdocumentatie.
Wanneer ik echter 160km/h rijd op de teller, is dat in werkelijkheid 152km/h. Is de teller te calibreren waardoor 160 ook daadwerkelijk 160 is?
Deze vragen bij een dealer neerleggen brengt me geen stap verder.
Dank alvast voor het meedenken/antwoorden.