Djmshell's 1.2 TDI Combi

djmshell

Senior Member
vanavond achterbumper strip in de carbon gezet en bevestigd...

20120802_180348.jpg

En nog iets geplakt .........

djmshell

Senior Member
@ piair: Welke andere ???? Het andere geplakt bedoel je????? zo ja dan heb je de foto niet goed bestudeerd:tongue: want het is gewoon goed in beeld op dezelfde foto

gisteren ook zoals al eerder aangegeven de spiegels in de plastidip gezet. ( de onderkant in het zwart met glossyfier en het carbon met alleen de glossifier. en ik heb er bij beide delen een lichte goud flake doorheen gedaan net als bij mijn neus/grill..
is alleen op de foto niet te zien helaas....

hier hetresultaat:

VOOR.
20120731_113323[1].jpg

NA
20120804_075917[1].jpg

en IRC decal geplakt aan beide kanten
20120804_081331[1].jpg

djmshell

Senior Member
Getracht om betere fotos te nemen om gold flake in beeld te krijgen maar hoe ik ook fotografeer tis niet duidelijk in beeld te krijgen, dus zijn behoorlijke close ups gewordenen als je goed kijkt zie je euhmmm IETS:crazy:
Tis met het blote oog ook echt pas goed te zien als je er echt bovenop staat, dus ERG subtiel

Close up van Spiegel.
20120804_110210[1].jpg
Close up Grill, plastidip zit er nu 4 maanden op.....
20120804_110130[1].jpg

kontje
20120804_101854[1].jpg

Tot slot een plaatje van Skoda van dochter en papa en mama naast elkaar op de parking :grin::winkie:
20120804_102006[1].jpg

laagvlieger

Forumguru
Waar kun je die IRC-plakkertjes krijgen? Bij de dealer?

Je eigen auto personaliseren is altijd leuk. Het maakt jouw Fabia uniek. :xyxthumbs:

djmshell

Senior Member
@ Laagvlieger:
Ze zijn inderdaad bij de dealer te bestellen :
Artikel nummer: 5J6 853 041 SF7

Dit is 1 decal. Dus als je aan beide zeiden wil moet je dit nummer 2 keer bestellen.

djmshell

Senior Member
Achterbumper strip was niet wat ik er van verwachte. dus is vervangen voor een andere van milotec..

Foto zal ik er zo ff opzetten. Deze is stuk steviger en oogt ook degelijker en mooier iig.
20120808_211517.jpg

hier nog plaatje van oude.
20120802_180348.jpg

djmshell

Senior Member
Bedankt allen voor de lovende woorden over mijn auto project. ik hoop dat het nog net zo mooi is op de meeting:)

Zijn nog een aantal zaken die gespoten/ gewrapt zijn waar ik nog niet tevreden over ben. Maar met onze vakante voor de deur. Denk ik dat ik dat maar laat liggen tot NA de vakantie/ meeting. ( haast werk,.... is nooit goed.)

RefleCs

Forumguru
Heb je trouwens in je achteruitkijkspiegel geen last van de forum sticker wel origineel opgeplakt zo iig!

djmshell

Senior Member
Ik heb er zowie zo geen last van ( mag nog niet in auto rijden )

Maar ik heb de plaats uit gekozen in overleg met mijn ega, daar deze moet rijden en geen hinder moet ondervinden aan de sticker. ik kon hem hier plaatsen of onderaan. in beide gevallen had ze komleet zicht.

dus vandaar dat het gewoon boven is geworden.

Sticker is 50 cm lang en 10 CM hoog. Dat lijkt mallaal maar ket skoda forum logo is het breedste deel.
Sticker heb ik overigens zelf ontworpen na overleg en toestemming van Pasqal en Hetzer. Dus hulde ook aan hun. ( het forum loge zeg maar in een moderner jasje) Net als SKODA zelf.
en ja de kleur ook beetje aangepast zadat het in lijn in met groen van de auto :)

Skodaforum sticker.jpg

RefleCs

Forumguru
Ziet er goed uit. Wellicht een idee om een aantal van die stickers te laten maken voor de meeting? Wel kostendekkend natuurlijk en eventuele "winst" als donatie naar het forum?

djmshell

Senior Member
Heb hetzer het ontwerp gestuurd. Dus wie weet.......... Deze auto sticker heeft me 30 euro gekost. dus das behoorlijk prijzig. en zo leek het mij Niet rendabel om topic te starten voor nieuwe forum stickers.

Ik vrees dat er maar weinig zijn die zo iets neertellen voor een sticker..... ( behalve ik zei de gek.:crazy:) maar ik probeer hier in de provincie het forum een beetje onder de aandacht te brengen. Rijden ook hier veel Skoda's en ik heb toch al best wel wat keren vragen gehad over het forum sinds ik de sticker op de ruit heb zitten. :)

Bovenaan Onderaan