Djmshell's 1.2 TDI Combi

RefleCs

Forumguru
Tandjes! dat is idd niet niks. Dat moet haast goedkoper kunnen. Ik heb wel al een adresje voor kentekenplaathouderstickers (leuk scrable woord) dus ik ga kijken of ik die nog kan regelen voor de meeting.

djmshell

Senior Member
Zo met het kouder wordende weer en meer en meer regen wordt het voor onze faab ook weer eens tijd voor de wintersloffen.

en daar had ik vorig jaar al plannan mee maar nu moet ik er dan toch maar eens aan beginnen:)

Tijden om de velgen te plastidippen. zodat ik ze van het weekend kan wisselen voor een andere look.

De velgen heb ik bij de zomerwissel alleen schoongemaakt en in de rimwax gezet. verder doe ik er nu niets aan.

Het rubber een beetje aftapen en we kunnen beginnen.

EERSTE LAAG EROP

20121017_084154[1].jpg

2DE LAAG EROP
20121017_084747[1].jpg

3DE LAAG EROP
20121017_085705[1].jpg

4DE LAAG EROP
20121017_092101[1].jpg

djmshell

Senior Member
Hier de 5 de laag en een close-up.

Nu nog een paar lagen Glossifier om de velg wat meer te laten blinken.
20121017_111403[1].jpg
20121017_111433[1].jpg

totaal gebruikt: 1 Busje Plastidip Black. ( voor 4 velgen)

djmshell

Senior Member
Het eind resultaat na 1 bus zwarte plastidip, 1 enkele mist Goud ( metallizer) en 2 lagen ( half busje glossifier)

20121017_131431[1].jpg
20121017_131422[1].jpg

20121017_172511[1].jpg
Zal volgende week ff nog een plaatje schieten als ze onder de auto liggen

darkprojectx

Forumguru
koning plasticdip :super:

ik ben benieuwd hoe het staat onder de auto!
je banden had je trouwens niet af hoeven plakken, hier haal je het zo weer vanaf

djmshell

Senior Member
koning plasticdip :super:

:worshippy:
:worshippy:

Dank je..... Ik vind het ook heerlijk spul. en ik gebruik het inmiddels niet alleen meet in en rond de auto.. maar ook voor andere doeleinden..

heb kort geleden mijn controllers van mijn gameconsole ermee behandeld. is die niet meer zo glad :)

Ps: Van dat aftapen.... ben er inmiddels ook achtergekomen ;)

Cordoba

Forumguru
Netjes Michel, het is zo een zeer herkenbare auto geworden, zonder spectaculaire details. Een hele kunst op zich, maar wel typisch Skoda: net iets anders zonder dat je het op km's afstand al ziet.:xyxthumbs:

djmshell

Senior Member
Dank je Cordoba,

Naar lang wikken en wegen vandaag ook maar besloten dat het eerst volgende wat we gaan aanpakken is Xenon inbouwen. ( hopelijk van de kerst bonus :)

zodra het erinzit zal ik weer een paar plaatjes schieten.
Ik doe dan ook overal direct Led steken om overal wit licht te hebben inplaats van een combi van wit en geel :)

piair1982

Forumguru
Ja is verplicht bij de eerste APK. Duurt nog wel FF bij jou ;)

Maar daarna moet je het wel hebben. Ik heb de af fabriek sproeiers.

djmshell

Senior Member
hmmm heb ff zitten google en en vond juist dit:

Vanaf 1 april 2012 hoeft bij het achteraf monteren van gasontladingslampen, zoals Xenon, bij moderne voertuigen niet langer een koplampreinigingsinstallatie en/of een automatische hoogteverstelling gemonteerd te worden.
Deze twee permanente eisen werden na enige discussie in 2006 geïntroduceerd, maar worden nu weer geschrapt, omdat ze niet langer in alle gevallen van toepassing zijn bij de typegoedkeuring.
Om te voorkomen dat voertuigen met een typegoedkeuring aangepast zouden moeten worden, worden beide permanente eisen geschrapt uit de Regeling Voertuigen. Daarmee is tevens de achteraf inbouw van Xenon-dimlicht bij voertuigen, die na 31 december 2006 in gebruik zijn genomen, weer toegestaan.

piair1982

Forumguru
Dan is het niet meer van toepassing. Dan zou ik het overwegen te nemen om het zicht optimaal te houden. (Sproeiers erbij dan)

djmshell

Senior Member
vandaag logotjes voor de sleutels besteld... dus binnenkort weer een stukje nieuwe uitstraling... jammergenoeg. heeft de een of ander een kusje gegeven op de rechter achterbumper. dus lakbeschadiging. dus ook maar een lakstift besteld.

Bovenaan Onderaan