Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb morgen mijn koffer bij dus als dan droog is kan ik hem met quick detail ff opkallefateren...
Velgen valt op zich toch nog mee tis alleen weer een flinke hap/kras op de velg rand. Maar jullie gaan het morgen zelfwel zien... het mag voor mij de pret niet drukken....
Nou ega is net met de faab nog ff weggeweest. Gevolg heel dd auto onder de slik en de velgen aan de rechter kant geheel beschadigd door stoeprandje glijden.........
De smartwax koffer heb ik inderdaad even offline gehaald omdat de inhoud flink gewijzigd is en de inlay lastig te maken is.
Ik ga kijken of de koffer nog gemaakt kan worden.
Ik heb vandaag op de meeting ook menig compliment bgehad dat hij er zo stralend bij stond. en ook veel bekijks hoe ik ter plekke waterloos aan het wassen was ( SmartDetail)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.