Djmshell's 1.2 TDI Combi

djmshell

Senior Member
Heb morgen mijn koffer bij dus als dan droog is kan ik hem met quick detail ff opkallefateren...

Velgen valt op zich toch nog mee tis alleen weer een flinke hap/kras op de velg rand. Maar jullie gaan het morgen zelfwel zien... het mag voor mij de pret niet drukken....

Fabia

† In Memoriam
Nou ega is net met de faab nog ff weggeweest. Gevolg heel dd auto onder de slik en de velgen aan de rechter kant geheel beschadigd door stoeprandje glijden.........

Ff not happy.

Waar heeft ze gereden dat íe zo vies en beschadigd is. Zonde van al je werk.

djmshell

Senior Member
Heb zowiezo meestal weinig eer van mijn werk. Wonen in de polder. Dus daar is het al gauw slik en modderig.

Steve

Senior Member
De smartwax koffer heb ik inderdaad even offline gehaald omdat de inhoud flink gewijzigd is en de inlay lastig te maken is.
Ik ga kijken of de koffer nog gemaakt kan worden.

Erg mooi resultaat trouwens op de fab :)

CDK

Forumguru
@ Steve, zodra de smartwax koffer weer "online" is mag je wat mij betreft wel even reclame maken ;)

greetz Corné

djmshell

Senior Member
@ Steve :worshippy::worshippy:

Ik heb vandaag op de meeting ook menig compliment bgehad dat hij er zo stralend bij stond. en ook veel bekijks hoe ik ter plekke waterloos aan het wassen was :) ( SmartDetail)

Steve

Senior Member
De koffer is ondertussen weer leverbaar via de site.
Wel is er een aantal dagen nodig om deze te kunnen leveren ivm het maken van de inlay.

Bovenaan Onderaan