Der Weiße

Miez1

Forumguru
En als ik toch complimenten aan het uitdelen ben, Kessy werkt ook fantastisch en dat ga ik ook missen! Bij het inleveren van de auto straks zitten er gewoon twee nieuwe sleutels bij:jaja: Dat systeem heeft mij nog niet een keer gefopt, sleutel is nooit uit de zak gekomen. Het deed precies wat je van zo'n systeem verwacht. Ik denk wel (meer dan) eens na over hoe je zaken nog meer kunt verbeteren, maar dat Kessy werkt echt perfect. En als het batterijtje van de zender op zijn einde loopt, dan krijg je vanuit de auto netjes een melding.

Had ik al gezegd dat ik deze auto ga missen straks?:wavecry:
 

Miez1

Forumguru
Renault? Alleen een 'oer' Renault 5 turbo, een 5Gt Turbo of een Renault 11 Turbo zou ik nog wel willen bezitten, verder heb ik er niet zoveel mee. ;)
 

micky

Forumguru
@Miez1 Wauw wat een lekkere Beamer zeg, helemaal mooi, veel plezier ermee!!

en wat betreft die 5GT Turbo, die had ik in wit vroegah :cool: overigens ook de enige Renault die ik ooit weer zou kopen :jaja:
 

Bijlagen

  • IMG_6006.JPG
    IMG_6006.JPG
    492,5 KB · Weergaven: 51

Miez1

Forumguru
Thnx @micky ! Heerlijk karretje zo'n 5gt T, die beginnen ook aardig in waarde te klimmen. Ik denk dat veel van ons wel een auto hebben gehad waarvan we denken 'die had ik nooit weg moeten doen'.
 

Miez1

Forumguru
Hi Forummers,

Ik was jullie niet vergeten, never! De BMW is een absolute top-auto! Maar wat heb ik mijzelf vaak horen zeggen dat ik de Skoda's op het vlak van 'Simply Clever', ruimte en prijs heb gemist. Ik heb inmiddels bijna 160k op de BMW gedraaid en we moeten ons weer gaan oriënteren op de opvolger. De volvo S60 vind ik ontzettend mooi maar de nieuwe Superb lijkt mij ook geweldig. Verschillende auto's en ondertussen pak ik de draad hier weer op. Als iemand een uitgesproken voorkeur heeft voor een van deze auto's? Schrijft u maar !!!

Hebben jullie mij ook een beetje gemist? :D

Immer alles Gute!

Miez
 

ertromp

Forumguru
Natuurlijk wordt je inbreng hier gemist....

Moet je een hybrid leasen of niet? Best moeilijk die keuze want het interieur van de S60 vind ik niet echt aanspreken en het uiterlijk van de S3 begint alweer wat op leeftijd te raken daar vind ik de S60 weer mooier.
Dat wordt testritten maken.
 

JeSko

Forumguru
Inderdaad het interieur is ook datgene dat mij er altijd van weerhoud Volvo te overwegen, stuur lijkt ook al jarenlang recht uit een Volvo camion te komen. Voor de rest zeker met R-Pakket een mooie wagen. Ik zou zeggen de SuperB! Maar ik ben dan ook bevooroordeeld. ;)
 

JeSko

Forumguru
@ertromp

Ik denk dat de S3 zeker nog wat jaartjes meekan met zijn scherpe lijnen, mijn S2 die begint qua uiterlijk pas op leeftijd te geraken :D en de huidige markt blijft toch scherp gelijnde auto's aanbieden, dat zie ik niet snel meer veranderen want sportief verkoopt.
 

ertromp

Forumguru
Linksom of rechtsom als je in een S3 stapt dan zit je toch in een model wat sinds 2015 weer mee draait.
Niets mis mee maar je ziet aan een O4 dat een ander interieur en koetswerk toch weer veel doet met een auto
 

Miez1

Forumguru
Ik zat een beetje op dit thema deze keer;
4bffbff509c5a31ca07ff922c19d14c7.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan