Der Weiße

Miez1

Forumguru
@B.Stuurder, Ik vind wit nog steeds een goede kleur en je krijgt de mooiste contrasten met de zwarte accenten, verder ben ik kleurendoof dus dit spreekt het meest tot mijn verbeelding :D

De ruimte ga ik zeker missen en nog een aantal andere zaken ook wel. BMW weet wel wat te rekenen voor opties die je bij Skoda sneller aanvinkt. Zaken welke ik nu wel heb maar bij de BMW niet zijn oa; park assist, traffic information, stoelverwarming voor en achter, privacy glass. Het kan allemaal wel maar dan moet je in mijn ogen te diep voor in de buidel. Wat wel 'beter' is in mijn ogen zijn de stoelen (M-sport), Full LED verlichting, automaat met flippers en een schitterende hybride aandrijflijn.
 

CDK

Forumguru
Mooie wagen kerel, zal vast veel freude am fahren opleveren denk ik :jaja: Alvast heel veel rijplezier toegewenst en sterkte met het wachten op je nieuwe ride. Ik kan helaas geen auto configureren zonder de volledige optielijst aan te vinken, dus een relatief ruime BMW is dan al heel snel DIK boven budget ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
park assist, traffic information, stoelverwarming voor en achter, privacy glass

Nou, ik zou wel zonder kunnen, alleen die stoelverwarming, die zou ik niet graag missen. Voor de rest krijg je heel mooie zaken terug zou ik zo zeggen. Maar een automaat met flippers, had je die niet al dan?
 

Miez1

Forumguru
Ja, uiteraard kan ik wel zonder deze zaken en ook stoelverwarming, deze wordt louter door vrouw en kinderen gebruikt. In de Octavia heb ik nu een H6 bak, dus een automaat is verwennerij (en flippers gewoon leuk)
 

vleier

Forumguru
Handschakelen vind ik fijner. Geeft me meer het gevoel dat ik ook echt de conrole heb. Mis het in de auto van mijn ouders of de bedrijfswagens.
 

Miez1

Forumguru
Ik vind handschakelen ook geen probleem, maar met een (alerte) automaat is het ook prima rijden. Overigens ben je helemaal zelf de baas met de flippers, de auto loopt gewoon in de begrenzer als je niet aan de flippers trekt. Dus niet zo'n eigenwijze automaat die zelf aan de bak gaat als het allemaal wat spannender wordt.
 

vleier

Forumguru
Maar ik kan ook met de hand schakelen hoor. En nog kiezen ook, via de pook of de flippers aan het stuur :laugh:

Kijk zakelijke rijders hebben altijd het leuke speelgoed.

Ik vind handschakelen ook geen probleem, maar met een (alerte) automaat is het ook prima rijden. Overigens ben je helemaal zelf de baas met de flippers, de auto loopt gewoon in de begrenzer als je niet aan de flippers trekt. Dus niet zo'n eigenwijze automaat die zelf aan de bak gaat als het allemaal wat spannender wordt.

Die laatste klinkt echt als een mercedes c350e niet normaal. Zet je die in de sport+ dan is die snel maar schakeld die alsnog alsof het allemaal bloemen moeten zijn die uit de uitlaat komen.
 

Miez1

Forumguru
LOL, bloemen uit de uitlaat.....:deuk:

Mijn broer heeft de C350, loopt wel mooi vind ik, maar ik heb niets met het merk. De BMW heeft ook sport+ hulpsystemen zijn dan grotendeels uit en schakelen gaat dan heel snel.
 

vleier

Forumguru
LOL, bloemen uit de uitlaat.....:deuk:

Mijn broer heeft de C350, loopt wel mooi vind ik, maar ik heb niets met het merk. De BMW heeft ook sport+ hulpsystemen zijn dan grotendeels uit en schakelen gaat dan heel snel.

Jha de C350e is weer de electrische versie (ook wel een eenhoorn versie door mijn broertje genoemt aangezien ze totaal niet zuinig zijn) en het loopt wel evht snel. maar of die blijft lang hoog in de toeren hangen zodat wanneer je op het gas wil je eerst alsnog moet schakelen. En in comfort of eco stand is het net een stoomboot. Niet echt snel en stookt een bult benzine
 

rudolfi

Forumguru
Gave bak hoor en met de flippers terug schakelen is zo leuk als je een afrit neemt van de snelweg.
Lekker tussen gas wat wordt gegeven bij het terugschakelen.
 
Bovenaan Onderaan