Darkproject x Fabia mk1 Combi

darkprojectx

Forumguru
Ik heb ze er in een andere maat onderliggen (195/50 x 15) en ben er niet zo kapot van: nog nooit in 35 jaar autorijden gecupte banden gehad, maar bij deze wel, zowel voor als achter. :mad: Ze waren in het begin wel iets stiller dan de Conti's die ik had, en veel stiller dan de Bridgestone Turanza's, maar na het cuppen zijn ze toch zeker zo luidruchtig als de Conti's, na kruislings wisselen de Goodyear's wel weer een stuk stiller gekregen, maar ik ben er niet meer enthousiast over.

De bandjes zijn nog niet gaan cuppen gelukkig, eigenlijk bevallen ze zeer prima en doen ze niet onder voor de Pirelli's.
Van het weekend de auto maar weer eens flink gewassen, dat was wel weer even nodig.

skoda1hdr1small.jpg
 

darkprojectx

Forumguru
Na een goede 7 a 8 jaar in de Skoda Fabia Combi 2.0 8v uit 2005 gereden te hebben was het weer tijd voor een andere auto.
De Skoda heeft het goed gedaan met 246dkm op de teller.

Na veel zoeken en testrijden in DIVERSE merken, modellen en uitvoeringen (BMW X1, Audi A3 sportback, Audi A5 fastback, name it) ben ik toch weer uitgekomen bij VW.

Het is een VW Golf Variant VII 1.4tsi uit 2015 in de uitvoering Businessline CUP (import uit Duitsland) met voor mij in ieder geval genoeg opties.

Tijd voor plaatjes!


















Ik denk dat ik me hiermee wel weer ga vermaken
 
Bovenaan Onderaan