Darkproject x Fabia mk1 Combi

darkprojectx

Forumguru
Vandaag staat de combi bij de VW Arena te Venlo, daar krijgt hij een grote beurt.
Tevens wordt het slot aan de portierszijde vervangen wegens een defecte schakelaar daarin??
Auto is daar vanmorgen volgens afspraak om 08:00 uur neergezet, inmiddels is het 17:00 uur en de auto is nog niet klaar......
Volgens de baliemedewerker duurt het tot 18:00 uur en dan hopen ze het klaar te hebben.
*edit zojuist update gekregen dat ze een monteur extra vrij hebben weten te krijgen, waardoor de auto over een half uur klaar zou kunnen zijn.
Ik laat me verrassen en niemand kan dat zo goed als VW Arena Venlo..
 

Antera

Donateur
Microswitch is een kwaaltje en kan je terecht bij deurslotreparatie.nl doet het voor een paar tientjes vernieuwen
 

darkprojectx

Forumguru
Jep maar die zit niet echt in de buurt zeg maar. Maar ze hebben het gefixt, alles werkt weer.
De rekening mogen ze opsturen, dan mogen ze er even lang op wachten als ik op mn auto.
Kansloze zaak daar... smiddags een keer aan de auto beginnen terwijl hij er om 08:00 uur moest staan en dan op het einde van de dag het werk nog niet klaar hebben. Ik kijk al uit naar de enquete die nog toegestuurd wordt.
 

darkprojectx

Forumguru
inmiddels een fatsoenlijke garage gevonden, is ook nog eens een plaatselijke garage.
Zij doen het volledige onderhoud aan mijn bolide, en hebben tevens altijd een GRATIS, ja VW Arena, GRATIS leenauto ter beschikking.
Niet duur, wel goed, geen lange wachttijden of andere onzin, gewoon auto neerzetten en je probleem wordt vakkundig opgelost.

donderdag mag hij weer voor een APKtje en een remmetje wat achter ligt aanloopt.
 

darkprojectx

Forumguru
Ja was ook een drukke tijd, veel shoppen voor het huis, hard werken, niets verdienen je kent het wel.
Toen nogmaals de Skoda naar de violen doordat tijdens het rijden op de snelweg een koelslag het begaf...
Dus toen mocht hij weer in reparatie, weer kop laten vlakken etc etc..
Hoop onzin mee gehad, meer hij doet het zowaar nog :)
 

darkprojectx

Forumguru
mijn gratis monstertje voor vandaag

1091121_1.jpg

In afwachting van de APK resultaten
 

darkprojectx

Forumguru
Tijdje niets gepost, inmiddels heeft hij alweer apk gehad haha..
De auto doet het nog prima, vandaag ook de zomervelgen weer van nieuw rubber laten voorzien.
Blijft handig dat die kofferbak zo groot is.
Dit keer proberen we het eens met Goodyear Efficient Grip Performance in 195/40/17
IMG_20160407_171658.jpg
IMG_20160407_171803.jpg IMG_20160407_172013.jpg
 

darkprojectx

Forumguru
voorheen lagen er Pirelli P Zero Nero GT 195/40 R17 81 W XL banden op,
echter maakte die meer geluid (71db) en gaven een behoorlijk hoger brandstof verbruik (categorie F) dan bij deze banden. En deze banden zijn zelfs nog goedkoper. Dus we gaan het meemaken :dankje:
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb ze er in een andere maat onderliggen (195/50 x 15) en ben er niet zo kapot van: nog nooit in 35 jaar autorijden gecupte banden gehad, maar bij deze wel, zowel voor als achter. :mad: Ze waren in het begin wel iets stiller dan de Conti's die ik had, en veel stiller dan de Bridgestone Turanza's, maar na het cuppen zijn ze toch zeker zo luidruchtig als de Conti's, na kruislings wisselen de Goodyear's wel weer een stuk stiller gekregen, maar ik ben er niet meer enthousiast over.
 
Bovenaan Onderaan