Darkproject x Fabia mk1 Combi

darkprojectx

Forumguru
Dan rijden de monteurs het ding ala leasebak met een rotvaart de brug op en dan heb ik geen beschermplaten meer eronder zitten.
Of ze trekken die verschuifbare krik onder de auto door die op de brug vast zit en blijven achter je motorblok hangen.. dat soort gein.
Dingen die in ieder geval niet bij de kleine beurt horen.
 

CDK

Forumguru
morgen mag hij even naar de VW dealer, uiteraard alweer voorzorgsmaatregelen getroffen... beter safe then sorry!

je hebt me op een goed idee gebracht! ook ik heb m'n auto recent laten verlagen, voortaan zal ik ook een briefje op het stuur plakken :) thanx!

greetz Corné

[MODERATORBREAK]Graag afbeeldingen buiten de quote laten. [/MODERATORBREAK]
 

darkprojectx

Forumguru
Auto is weer terug, 195 euries lichter (kleine beurt + bougies vervangen).
Beetje jammer dat de auto niet startte toen ik bij de dealer weg wilde rijden..
3x moeten proberen voor hij startte.
Ik heb het vermoeden dat ze de verkeerde bougies erin hebben gedraaid.
Hij loopt wel netjes op 4 poten maar het starten is tussen vanmorgen het brengen en vanmiddag het halen opeens een drama.
Ik weet dat er 2 types bougies in kunnen, dus vermoedelijk mag ik weer terug, maar morgenvroeg even afwachten.
 

darkprojectx

Forumguru
Probleem is opgelost, blijkbaar heeft een monteur de bougies met vette klauwen erin gezet. Na mn ritje naar huis waren ze weer mooi schoon gebakken. Motor gromt weer zoals vanouds.
 

turboturbo

Forumguru
Jeetje! Wat oogt een Fabia iel bij zo'n kast van een huis! ;)
Wordt 't niet tijd voor een Octavia of een Superb? :D

Maar gefeliciteerd!

Ben je nu verlost van die eh... andere 'leuke' buurt, zeg maar?
 

Ridley

Forumguru
Zat laatst nog te denken: waar is die vette Fabia gebleven? Maar die was ingezet door de plaatselijke aannemer zie ik ;)

Mooie habitat! Geniet er van.
 

darkprojectx

Forumguru
Jeetje! Wat oogt een Fabia iel bij zo'n kast van een huis! ;)
Wordt 't niet tijd voor een Octavia of een Superb? :D

Maar gefeliciteerd!

Ben je nu verlost van die eh... andere 'leuke' buurt, zeg maar?

Dank allen!

Jep ik ben eindelijk verlost van die achterbuurt. Dus direct na de verhuizing heb ik de auto naar de schadehersteller gebracht om hem rondom weer mooi strak te maken. Op mijn nieuwe adres blijft deze wel heel.
 

darkprojectx

Forumguru
Vandaag eindelijk maar eens een fatsoenlijke krik in de auto geplaatst.
Dat standaard krikje is een ramp dus heb ik de ruimte bij het reservewiel aangepast zodat de grotere krik mee kan.

ff passen, snijden en plaatsen maar.

Grotefoto-UHAI34ML.jpg

Grotefoto-4RXAEIM7.jpg

Grotefoto-VOV8EAYA.jpg


en klaar!

Grotefoto-ZYBRU7IL.jpg
 
Bovenaan Onderaan