Darkproject x Fabia mk1 Combi

darkprojectx

Forumguru
Helaas was mijn vorige voorstel topic niet zo lekker uit de verf gekomen en is al een tijdje geleden gesloten. Leek me wel zo netjes om even een nieuw topic aan te maken.

De mensen van de afgelopen Skoda meeting zullen mij wel al gesproken/gezien hebben,
maar voor degene waarbij dit niet het geval was;

Baasje :
Ik ben Erik uit Noord Limburg, bouwjaar 1982 en ik vind autos opzich wel leuk zeg maar.
Verder is fotografie een grote hobby van me en ik ben nooit te beroerd om iemand ergens mee te helpen.

Beestje:
Skoda Fabia mk1 Combi
2.0 8V AZL (benzine) motor a 115 pk
Met hier en daar wat aanpassingen :xyxthumbs:

Toevallig vandaag 2x pics geschoten, het kan zomaar druk zijn op de vrije dag, foto's zijn uiteraard klikbaar.

Vanmiddag met een vriend om een rollingshot van mn auto te maken:



En vanmorgen met Koen, ook wel sinds kort hier bekend als BoesBoes:



Waarschijnlijk komen er wel wat meer fotos in dit topic, ben een beetje uitgebouwd aan de auto haha..
Komende maand komt er wel nog een leuke kleine update, maar later hierover meer.
 

Cuprani

Actief lid
Mooie Combi!!
Erg netjes opgebouwd (heb je oude projecttopic ook even gelezen).
Tenminste geen aftermarket opsmuk..

Heb je nog meer plannen voor de toekomst?
 

darkprojectx

Forumguru
Dank je!

Ik heb op dit moment 1 plan : even een kind molesteren.

vanavond ontdekt:

GroteFoto-IAAPODKP.jpg

GroteFoto-SWHPRTOR.jpg

Ik kon er vanavond gewoon niet van slapen dus zojuist (jaja om 01:45 uur) op de camera is even terug gezocht hoe dit gecreerd zou kunnen zijn... en tadaaa.. dit kind gaat met zn fiets op zn muil precies waar mijn auto beschadigd is (bijrijderskant achter). Zelfs zn vriendje komt kijken.

[video=youtube;XHM99xxK6ys]http://www.youtube.com/watch?v=XHM99xxK6ys[/video]

On the hunt for a red/white bike.
Als ik dat kind in de straat zie is hij zn fiets kwijt en komt hij hem maar even met papa ophalen :xyxthumbs:

Verder heb ik even niet zoveel plannen, heel houden, straks hopelijk nieuwe skoda logo's erop (van studiemodellen)
 

Cuprani

Actief lid
Handig zo'n camera!
Heb je echt geluk mee dat het er op staat.., maakt het zoeken naar de dader een stuk eenvoudiger.
Succes met de afhandeling iig.
 

___JC___

Forumguru
Ehh, maar jij hebt dus 24-7 een camera op je auto gericht staan? Slechte ervaringen in de buurt? Bijzonder maar wel handig in dit geval.
 

darkprojectx

Forumguru
Ehh, maar jij hebt dus 24-7 een camera op je auto gericht staan? Slechte ervaringen in de buurt? Bijzonder maar wel handig in dit geval.

Jep, mijn buurt is.. hoe zeg je dat netjes.. niet-de-beste-van-Nederland-zeg-maar.
Politie met regelmaat in de straat, mn buurman hebben ze laatst ook voor de laatste keer opgehaald, er woont zelfs serieus een zwerver in mn straat (ookal heeft een zwerver technisch gezien geen huis? ), verder veel medelanders, afganen, polen, koerden, verzin het maar. Knor wereldgerechten zou er jaloers op zijn.

Na afgelopen jaar +/- 500 euro uitgegeven te hebben aan deur putten in mn auto en van die koters die continu bij de auto's rond hangen was ik er klaar mee. Naar de Gamma geblazen en daar een IP camera set gekocht. Deze ingesteld op opnemen bij beweging en ik slaap opeens een heel stuk rustiger. Het is triest dat het moet, maar zoals je ziet is het wel nodig. Normen en waarden bestaat niet meer in Nederland. Mijn buren zitten er ook niet mee dat ik een camera heb, want hun auto staat er ook gelijk gratis op.

Vandaag bij SchadeNet Venlo geweest en de schade is geschat op 540 euro.
Nu maar hopen dat dat fietsje nog eens voorbij komt, anders kost het me schadevrije jaren. Voor de rest kost het me niets. Maar daarvoor betaal ik ook lekker veel premie...
 

Antera

Donateur
Camera mag niet worden aangedragen als bewijs helaas. Dus wettelijk kan je niks met de beelden. Is helaas al meerdere keren voor gekomen dat dit niet bleek te mogen dienen als bewijs.
Maar ja ik kan je geen ongelijk geven ook ik zou het doen dan
 

darkprojectx

Forumguru
Ik voer het ook niet aan als bewijs, ik zie wie het was en dat is genoeg. Als je de mensen ermee confronteerd kunnen ze de beschuldiging niet weerleggen en wordt het schadeformulier al snel getekend. Het is immers nooit leuk om erachter te komen dat je geheim is doorgeprikt en dat je op dat moment bij degene bij wie je de schade hebt veroorzaakt in de woonkamer zit.
 

___JC___

Forumguru
Als je al ziet hoe dat mannetje tussen de auto's door aan het klooien is dan lijkt mij de buurt niet heel sociaal inderdaad. Als een koter dat hier in de straat doet dan wordt daar binnen een paar seconden wat van gezegd verwacht ik. Klote in ieder geval voor je.
 

turboturbo

Forumguru
Hier is 't niet veel anders. Laatst zag ik de krantenjongen zijn fiets met krantentassen even tegen mijn auto aanzetten. Ik was zo baffled, dat ik niet eens naar buiten liep om er wat van te zeggen. Achteraf ben ik juist bang dat ie nog een keer een kras trekt omdat ik er toen eens iets van kwam zeggen (gesteld dat ik dat had gedaan) 't Blijft lastig met dit soort volk.... Ik ben maar blij dat ik geen nieuwe auto heb.... (er zitten her en der al wat kleine schade plekjes)
 

djmshell

Senior Member
Hier bij ons zitten we met een ander probleem. We zijn als buurt al 4 jaar bezig tegen de gemeente.
Parkeer vakken zijn veel ste klein ( 2,20m). Met as gevolg verschillende deuken in de zijpanelen van deuren die er tegen aan zijn gekomen.. bij het in en uitstappen.


Als buren letten we er wel op goed op. Maar tegen over ons is een school en volk dat daar komt dumpt soms letterlijk de auto omdat ze gauw, gauw op school moeten zijn.

zoals ik al meld loopt er al een procedure bij de gemeente om de vakken aan te laten passen. En de buren hebben al verschillende claims ingediend en proberen deze bij de gemeente te verhalen.

Wij zelf zetten nu onze autos fastoenlijk neer en kijken niet meer naar de belijning ( zo zij we wel een half parkeerplaats kwijt maar goed iedereen kan wel fatsoenlijk in en uit kan stappen en dat werkt wel.

Veel minder parkeer schade zeg maar.

Maar het belachelijke is dat er nu al maanden bijna iedere week ( ik chargeer een beetje:eek:) een BOA komt die fijn iedere auto op de bon slingert die niet binnen het vak staat. dus ja het eind is beetje zoek. Ik zelf zet mijn auto niet meer voor de deur maar hij staat nu eind verder op in de wijk.

( ik heb gelukkig nog maak 1 klein deukje net voor de tank klep..) hopelijk blijft het daar bij.



@ Darkprojectx : das geen klein bedrag voor zo een kras.... schrik ik eigelijk wel van.
 

Ridley

Forumguru
kleine krasjes kosten veel, heeft te maken met uitspuiten van rest van het scherm(en). Dit is de reden dat ik twee garages heb: 1 voor de fietsen, bolderkarren, skelters vd kids. De ander voor prive auto. Lease auto staat voor de deur en zit idd ook in dorp 040 onder de krassen.
 

darkprojectx

Forumguru
Vandaag de Skoda naar de schadehersteller gebracht, als het goed is morgen eind van de middag weer klaar.

In de tussentijd kreeg ik tot mijn beschikking... een VW UP!
Stiekem best leuk om zo eens in andere auto's te rijden!

Het is geen racemonster en hij staat wat eng hoog, dus uiteraard eerst de stoel flink omlaag gezet en het stuur.

Hij pakt opvallend licht op, trekt echt lekker weg, uiteraard maar tot een bepaalde snelheid, daarna is het over met de fun.

Het betreft een 3 cylinder, 1 liter, 12 kleppen, 55kW (75 pk) op 829kg

Eventjes wat kiekjes van geschoten;

GroteFoto-AGOZW8HL.jpg

GroteFoto-RBK37WIX.jpg

GroteFoto-D84NRNEZ.jpg

GroteFoto-46PVBDJQ.jpg

GroteFoto-4OICXZLS.jpg
 
Bovenaan Onderaan