Daar is die dan Skoda Octavia 1

Cordoba

Forumguru
A.s. dinsdag komen de velgen als het allemaal goed gaat.

Besteld bij Wheelpoint, ze zouden er al onder moeten zitten, alleen ze hadden 5x112 laten komen ipv 5x100.
Wel klote, foutje kan gebeuren, maar het is zeer netjes opgelost. Dus dik tevreden.

Dat soort foutjes gebeurt wel vaker omdat de O2 en O3 wel 5x112 hebben en de O1 5x100, ook bij de Seat Leon en Audi A3 gaat men nog wel eens in de fout met de steek. (in het algemeen dus, ik ken wheelpoint niet, dus kan daar niet over oordelen)

turboturbo

Forumguru
Zo zie je dat verlaging en mooie velgjes wel samen gaan. Op deze manier ziet het er een beetje uit alsof de auto overbeladen is :)

ArjanHoek

Forumguru
@Skodatek1 Eigenlijk geen meer :)

Maar inderdaad het ziet er nu een beetje sjouwerig uit met die wieldoppen, het is dat de voorkant ook laag lager staat anders zou je denken dat de achterkant vol met zakken stucsel ligt.

Morgen worden de velgen geleverd, kreeg vandaag een berichtje dus morgen avond een paar foto's natuurlijk :D

ArjanHoek

Forumguru
10645160_282052245319257_4891752978330790378_n.jpg

Eindelijk zijn ze er dan,
Maar zaten er geen centreerringen bij... grrr.
Dus kon vanmiddag nog even opzoek naar een goede verloopmaat, maar gelukkig redelijk snel gevonden.

Het is alleen even een snelle foto, deze is op mn werk gemaakt.
En toen ik thuis was was het alweer te donker.
Maar er komen er meer aan.

Als de auto vlak staat staat het echt geweldig... al zeg ik het zelf :D

Joske

Forumguru
ik vind er hem vet uitzien :thumbsup:

wat een stel velgen en verlaging al niet doen op een auto zeg :shocked:

ArjanHoek

Forumguru
Bedankt voor de reacties.

Hij moet nog gewassen worden en dergelijke en de banden even goed schoonmaken... Maar de laatste weekend bijna geen tijd gehad.

Maar misschien van het weekend weer eens rommelen en de trekhaak er af halen.
Ga nog kijken voor een klein laag beschaafd spoilertje.
Iets in de richting.

Wil de zijstrips gaan laten wrappen, hoe kan ik deze het beste weer terug plaatsen?
Ik weet dat het ook zonder demonteren kan, maar ik vertrouw niemand met een met in de buurt van de lak. :)
kridlo-zadni-spoiler-skoda-octavia-i-htb-rv-96.jpg

Joske

Forumguru
Uit Elsawin: ;)

Beschermlijsten uit- en inbouwen
1 - Beschermsierstrip voor voorportier
– Zelfklevend
2 - beschermlijst achterportier
– Zelfklevend

Uitbouwen

– Zelfklevende beschermstrip met heteluchtpistool voor kunststof (b.v. -V.A.G 1416-) verwarmen en de strip er aftrekken.

Inbouwen

– Plakgedeelte op het buitenplaatwerk met benzine reinigen, met siliconenverwijderaar nabehandelen en droogwrijven.
– Positie van de zijbeschermstrippen op de auto aangeven.
a = 205 mm
b = 237 mm

Aanwijzing

Als op de auto nog zijbeschermstrippen aanwezig zijn, moeten de te vervangen zijbeschermstrippen naar de bestaande strips worden gericht.
– Beschermfolie er aftrekken, zijbeschermstrip aanbrengen en stevig aandrukken (voor het aandrukken controleren of de stand van de zijbeschermstrip niet is veranderd). De temperatuur voor buitenplaatwerk en zijbeschermstrippen moet ca. 40°C bedragen.

Tekening:

S66-0065.png

ArjanHoek

Forumguru
Aah kijk das mooi daar ken k wat mee.
Merci!
Eerst nog wat afmaken in huis en dan is er weer tijd voor de skoda en t foum ☺

Bovenaan Onderaan