Daar is die dan Skoda Octavia 1

flameboyke

Actief lid
Ondertussen jou topic ook gevonden, mooie wagen! Leuke update met de plastidip, is leuk product he, onlangs zelf ook getest en goedgekeurd! En blijkbaar nog veel grotere plannen in het vooruitzicht!:thumbsup: succes ermee
 

Miez1

Forumguru
De stootstrips zijn netjes geworden!

Wat ik nu roep gaat wat tegenstrijdig klinken maar zonder is wellicht nog mooier (of laat dat gaatjes achter?)? :tegek:

Alles gute !

Miez
 

ArjanHoek

Forumguru
Thnx manne!

@Miez1 het laat inderdaad gaatjes achter, de strip licht sowieso aan de achterkant verzonken, zal denk ik voor ook wel zo zijn.
En de zijstrip zit een holling achter, dus dat wordt dan wel heel veel werk om die mooi te krijgen, maar ben met je eens... het is wel mooi.

@flameboyke Ja zeker weten, er valt nog goenoeg aan te hobbyen.
In iedergeval de eerste "grote" upgrade die op de planning staat is een VRS remmen swap.
En inderdaad leuk spul dat plastidip, alleen afplakken en dikkere lagen geadviseerd ben ik achter gekomen... :)


@Joske dankje ben er ook zeer content mee, vind het echt een verbetring om te zien ipv de doffe zwarte strips.
Maar de weg is nog lang, en er is nog genoeg te doen :D
 

ArjanHoek

Forumguru
Octo gaat weg...

Ga voor een andere kijken.
Ik ga m'n pijlen nu echt richten op een station octavia (zelfde model).

Deze gaat dus in de verkoop, wel zonder de velgen en schroefset.

Dus mocht er intresse zijn :tongue:
 

ArjanHoek

Forumguru
Plannen zijn er nog steeds hoor, alleen wil een andere basis.
Heb deze auto eigenlijk te snel gekocht, had liever een station uitvoering gehad.
Vandaar dat ik deze weer weg doe.
Ga nu met wat meer geduld zoeken voor een station.

Nou alleen nog wachten op een mooie :)
 

ArjanHoek

Forumguru
Heb inderdaad ook op autoscout.de gekeken staan inderdaad wel mooie tussen ja.
Maar het is wel het makkelijkst om hem uit Nederland te halen.

Is ook het mooist met het kenteken, vind het nooit mooi als er op een oude auto een 00-XXX-0 kenteken zit.

Maar heb die Demarage uitvoeringen ook in Nederland zien staan (Y)
 
Bovenaan Onderaan