Daar is die dan Skoda Octavia 1

ArjanHoek

Forumguru
@Skodatek1 Ja sowieso toch.
M'n vorige auto (Honda) kwam ook niet buiten met regen en winter.
Ben ik (het vrouwtje ook) met de Skoda ook van plan, gewoon een cruiser voor met mooi weer enzo.

Heb ook een schroefset van AP besteld, heb gezien dat het een sub merk van Weitex is. (Weitec had ik onder mijn Clio en dat beviel meer dan goed.) Dus ik ga er van uit dat AP een goed merk is.

Heb je geen platen van je Golf 3 ben wel benieuwd :) ??

Skodatek1

Forumguru
Met de Golf ben ik nog bezig maar zodra die af is zal ik plaatjes posten.

Ja AP is echt super, heb al veel verlagingssets gehad maar dit rijdt echt goed.
Weitec is nu ST geworden, voor de rest komt AP en ST uit de fabriek van KW dus goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Ben benieuwd hoe het er bij jouw uit ziet.
Had daarvoor Eibach veren ook goeie set, alleen 30 mm is gewoon te weinig bij een octavia.
Volgend jaar wil ik nog lager met een gepfeffert.com versie van KW daarmee kun je tot 140mm geheel naar wens, zal wel 100mm worden voor mij anders kom ik de garage niet meer in :D

ArjanHoek

Forumguru
Vet man,

Haha dat garage niet inkomen ken ik.
Hen in de garage een opstaand randje (ongeveer 1.5 cm hoog waar het "slot" invalt van de garagedeur.
Met het inrijden van de Honda bleef elke keer de flens van de uitlaat erachter hangen. :yeehaa: Heerlijk zo'n verlaagde auto :)

Skodatek1

Forumguru
Ja ik ken het. Heb een Fiat Uno gehad, en die was zo laag dat ik mijn vriendin moest helpen om uit de auto te komen :deuk:

ArjanHoek

Forumguru
10665685_272125416311940_8633637619197722948_n.jpg

Nou de schroefset is in elk geval al binnen.

Alleen de velgen kunnen alweer niet geleverd worden... Gelukkig nog niks betaalt, dus dikke f**k.
Ga wel ergens anders kijken.

Tevens ook een rare storing in de spiegels maar die post ik wel in het desbetreffende topic...

Antera

Donateur
Storing spiegels kan spiegel verwarming zijn of een van de motoren.

Stelpotjes kan je meteen weg laten met verlagen :D

Cordoba

Forumguru
Alleen de velgen kunnen alweer niet geleverd worden... Gelukkig nog niks betaalt, dus dikke f**k.
Ga wel ergens anders kijken.

Volgens mij is deze shop ook sponsor geweest op Seat-Online, en daar heel veel problemen met niet leverbaar, geen antwoord op mails enz. Bij mijn weten geen mensen die er geld zijn kwijtgeraakt zonder dat er velgen/banden zijn geleverd, maar erg slordig met klanten contact. Ik heb ooit in een vestiging van hun een 20 minuten staan wachten: er stond een auto waar ze mee bezig waren, alles was open, maar nergens iemand te zien. Na die 20 minuten kwam er iemand binnenlopen, die voor 'm aan kon spreken direct verdween door een deur met het opschrift 'prive' en 5 minuten later nog steeds niemand. Een bedrijf dat al zo met zijn klanten om gaat, vóór ze iets verkocht hebben, daar wil ik niet van weten hoe de after sales service is.

ArjanHoek

Forumguru
Ja klopt heb er al gekeken, hebben inderdaad mooie velgen.
Of ga kijken voor een set Vossen velgen. Maar eerst de schroefset monteren. En dan maar opzoek naar een mooie set.

Kuikuhnek

Senior Member
Strakke bak, mooi te zien hoe je hem opgehaald hebt qua lak. Heb je met de hand gepolijst? Wat voor spullen heb je gebruikt?

ArjanHoek

Forumguru
kuikuhnek
Heb hem eerst in de vuilafweek gezet. (merk onbekend)
Daarna met Poorboys shampoo (oranje) gewassen.
Toen met Poorboys polish. Daarna met Meguiars wax. Zal na de vakantie eens kijken wat het precies is.

ArjanHoek

Forumguru
10689884_273984772792671_1994557970928122648_n.jpg

10670248_273984822792666_8630888276043720608_n.jpg

@Kuikuhnek Dit zijn de poetsspullen en alles is met de hand gepolijst en gewaxt inderdaad.

T was wel flink zweten met zo'n grote bak...

Morgen maar eens de schroefset aan installeren,

En nog een flauwigheidje door de autocorrect van Firefox.

10623537_273985672792581_2421743323527754018_o.jpg

Het heeft wel mijn nieuwsgierigheid gewekt moet ik zeggen... :D

ArjanHoek

Forumguru
1800245_279866805537801_5309458574087915371_n.jpg

Zo de verlaging zit er ondertussen al onder.
A.s. dinsdag komen de velgen als het allemaal goed gaat.
Dus dan volgen er nog wat meer foto's

Besteld bij Wheelpoint, ze zouden er al onder moeten zitten, alleen ze hadden 5x112 laten komen ipv 5x100.
Wel klote, foutje kan gebeuren, maar het is zeer netjes opgelost. Dus dik tevreden.

Bovenaan Onderaan