Da Paintman's Superb II Combo

Da Paintman

Nieuw lid
Prachtige velgen, maar daar moet je echt GEEN Skoda naafkappen in stoppen imho :nono:
Zou dat niet mooier staan op m'n wagen?

Waarom moesten de 3SDM's het veld ruimen, dat heb ik gemist?
Tijd voor wat anders dacht ik. Alhoewel het mooie velgen waren, heb ik me achteraf beklaagd dat ik een breedset gekocht had. Het was niet meer 100% volgens mijn visie van hoe m'n wagen hoort te zijn.

:) :) :) :) ik ken een witte en 2 zwarte die zijn nóg mooier :jaja:
Pic's or didn't happen ;)




Ik ben nog op zoek naar het nieuwe logo voor op m'n stuur, welk hoor ik te bestellen?

Bedankt voor de reacties!
Sander
 

Berry1912

Forumguru
Ik ben nog op zoek naar het nieuwe logo voor op m'n stuur, welk hoor ik te bestellen?

Bedankt voor de reacties!
Sander
Bel deze gasten ff die weten wel een pimp logootje voor je.
kaizosha_2.jpg
 

CDK

Forumguru
Zou dat niet mooier staan op m'n wagen?
Nee persoonlijk vind ik van niet, het zijn Audi wielen tenslotte, ik zou een qua kleurstelling zo goed mogelijk passend Audi logo zoeken, op mijn winterset steken ook Porsche logo's ;)


Pic's or didn't happen ;)

Per PM ;)



Ik ben nog op zoek naar het nieuwe logo voor op m'n stuur, welk hoor ik te bestellen?
Voor op het stuur zijn alleen Chinese plakkers die loslaten, je kan wel de hele kap van de airbagmodule vervangen incl logo, te verkrijgen bij cars equipment in CZ, of..., ook in diezelfde winkel te verkrijgen...., een prachtig facelift stuurwiel incl. airbag, reken dan wel op 350,- / 450,-
 

Da Paintman

Nieuw lid
ik zou een qua kleurstelling zo goed mogelijk passend Audi logo zoeken
Heb je een voorbeeldje hiervan, van hoe jij het zou doen?

Voor op het stuur zijn alleen Chinese plakkers die loslaten, je kan wel de hele kap van de airbagmodule vervangen incl logo, te verkrijgen bij cars equipment in CZ, of..., ook in diezelfde winkel te verkrijgen...., een prachtig facelift stuurwiel incl. airbag, reken dan wel op 350,- / 450,-
Kostelijk grapje dus voor wat het maar is :)...
 

Da Paintman

Nieuw lid
Iemand een idee met volgend probleem?

Sinds enkele tijd doen m'n ruitensproeiers het niet meer, zowel voor als achter. Als ik ze vooraan probeer, hoor je ook geen geluid. Enkel de ruitenwissers gaan dan even over en weer. Alle zekeringen heb ik reeds gecontroleerd, die zijn nog OK.
 

Reggiereg

Nieuw lid
Als ze het voor en achter niet meer doen, is of je stekker/aansluiting van je ruitensproeierpomp los of je pomp kapot.
 

CDK

Forumguru
Ik zou ze gewoon in de tint van het wiel spuiten dat is imho mooier als Skoda logos
 
Bovenaan Onderaan