Da Paintman's Superb II Combo

Der Einser

Forumguru
Netjes hoor allemaal!!
Keep up the good work.
Hij moet inderdaad wel wat zakken. KW is een goede keus.
Ik heb ook een S2 Greenline met dezelfde afmetingen van velgen en banden (check out mijn 'even voorstellen' )
Maar ga nu voor 20"
Succes en veel rijplezier
 

Pendragon

Forumguru
Welkom. Mooie auto, maar die velgen.....nee vind ik persoonlijk helemaal niks. Bij mij heet dat de 'Sjonnie look'. Die horen onder een VW Golf ofzo. Maar ieder z'n smaak natuurlijk.
 

s-line

Forumguru
Welnee, waarom wordt het nou gelijk geassocieerd met een golf? Waarom kan het niet op een superb,moet een superb dan maar standaard zijn ofzo?
 

Pendragon

Forumguru
Welnee, waarom wordt het nou gelijk geassocieerd met een golf? Waarom kan het niet op een superb,moet een superb dan maar standaard zijn ofzo?

Nee hoor, maar sommige dingen gaan mij gewoon te ver. De Superb is een sjieke auto en met dit soort velgen is dat totaal weg. Mag hij natuurlijk zelf weten, maar ik vind het niet mooi en jammer van zo'n mooie auto. Dat kun je beter met een Golf of van die bepaalde type BMW's doen.
 

CDK

Forumguru
ben het niet met je eens Pendragon,
van een Superb kan je een sportief uitziende en zelfs een sportieve wagen maken, maar je kan hem ook breken / er een ouwe lullenbak van maken.... je kan er dus alle kanten mee op, maar smaken verschillen uiteraard en da's maar goed ook! anders werd het erg saai op 's lands heeren wegen ;)

greetz Corné
 

Pendragon

Forumguru
Smaken verschillen inderdaad gelukkig. En ik vind het zonde om van een mooie auto een sjonnie auto te maken met sjonnie velgen. Sportieve velgen met wat verlagen, prima. Maar dit gaat _mij_ gewoon te ver.
 

eddiea

Forumguru
En zo vindt iedereen op zijn eigen manier zijn auto mooi. En das maar goed ook anders zou het wel heel erg saai zijn op 's heeren wegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ik vind een superb of andere auto die zo uit de showroom komt nou helemaal niets, een eigen touch maakt een auto af, maar let goed op hoe je dit doet!
 

yves1966

Forumguru
Denk persoonlijk dat de meeste die hun auto verlagen, jonge rijders zijn. De 40- en 50-ers doen dit zelden, heb er persoonlijk ook geen behoefte aan. Mooie velgen moeten uiteraard, maar dan heeft ook iedere rijder een smaak en budget :angelic:
 

WesleyJD

Banned
Maar als je auto zo hoog op de pootjes staat dat er een compleet cola blikje tussen band en wielkast past icm 19inch en zelfs een sportonderstel (ja ja, die situatie heb ik nu) dan wil je wel een verlaging (half Juni gaat die dichter over moeder aarde)
 

Canon-Eye

Forumguru
De 40- en 50-ers doen dit zelden
Dit is een (als feit vermomde) bewering.

Dus als je 40/50 ben kan het eigenlijk niet meer? En kan je, je beter als een oude saaie l.. gedragen?
Dit zijn twee foute conclusies in één regel.
1) Yves beweert niet dat het niet meer kan - alleen dat het zelden gebeurt.
2) Je bent blijkbaar een oude saaie l*l als je je auto niet verlaagt? Dat lijkt mij toch wel een héél vreemd criterium...
 

yves1966

Forumguru
Dit is een (als feit vermomde) bewering.


Dit zijn twee foute conclusies in één regel.
1) Yves beweert niet dat het niet meer kan - alleen dat het zelden gebeurt.
2) Je bent blijkbaar een oude saaie l*l als je je auto niet verlaagt? Dat lijkt mij toch wel een héél vreemd criterium...
correct :thumbsup:
 

s-line

Forumguru
@ Canon-eye,Nee je ben helemaal geen ouwe l.l als je hem niet verlaagd,maar het kan blijkbaar niet dat als je 40 of 50 bent dat je hem verlaagd en mooie wielen erop zet want dan ben je een sjonnie, en dat mag wel op een golf maar niet op een superb. Dat snap ik dan niet helemaal,maar dat zal wel aan mij liggen dan! Ik denk dat ik misschien wel in mijn midlife crisis zit!!
 
Bovenaan Onderaan