Da Paintman's Superb II Combo

Haha! nu doet u het weer....(jaja citaat D. Samsom) ik begrijp heus wel wat een forum is. Laat ik het anders stellen; Wat wil je met dergelijke (ietwat tendentieuze) reacties dan bereiken?
 

Miez1

Forumguru
4 The record, ik behoor tot de genoemde leeftijdscategorie en daarmee dus een schijnbare uitzondering. De immer terugkerende discussie 'mooi vs niet mooi' is oeverloos maar die begrijp ik nog wel. Persoonlijk denk ik dat het los staat van welke leeftijd ook, dat is immers een nietszeggend getal (althans voor mij).

Alles Gute!

Miez
 

Canon-Eye

Forumguru
Haha! nu doet u het weer...
Hierin vergist u zich (net als de geciteerde Samsom overigens, maar dit geheel terzijde).
Ik beantwoordde namelijk uw vraag aan mij. Als dát ook al niet meer zou mogen...

Gelukkig is er artikel 7 lid 1 van de Nederlandse grondwet. Daarin ligt het antwoord op uw vervolgvraag.

Verder nog vragen? Dan bij voorkeur naar de stamtafel - kan men hier weer on-topic.:wink:
 

fiestaman

Forumguru
Daar heb ik ook nog voor getwijfeld ...
Komen van bij Tom blijkbaar, VT-sports ...

Mooie velg op zich, maar momenteel vind ik het niet echt passen ... mss als hij iets lager zal hangen dat het mooi overkomt, nu nog geen fan .
 

Da Paintman

Nieuw lid
Met alle respect jongens... maar kunnen jullie dergelijke discuties op een ander topic houden? Zo hou ik dit hier wat overzichtelijker ;)...

Kwestie van de velgen, dat is ieder z'n smaak natuurlijk. Dat iemand het woord "Sjonnie" al naar boven haalt vind ik eerder spijtig, wat jou visie er op ook is. Ik vind de velgen enorm knap, voldoende toch?

Ik ben momenteel aan het uitkijken naar een oplossing, om achteraan een 245/30 band te plaatsen, in combinatie met de 225/35 vooraan, en het tegelijk nog ok te houden voor de keuring :).

Morgen mag de wagen binnen, voor z'n veertjes van KW, zo zal hij ongeveer 3 à 4 cm zakken.


grtjs
 

CDK

Forumguru
ik ben nu al razend benieuwd naar de foto's :)
dat wordt vas helemaal S-U-P-E-R(b)

greetz Corné
 

Da Paintman

Nieuw lid
Bij deze een foto met de veren gelaatst :D
20130528150055.jpg
 

Da Paintman

Nieuw lid
Thnx!

Zou inderdaad vooraan evenveel gezakt moeten zijn als achteraan. De veren moeten wel nog wat ingereden worden, en aangezien het gewicht van de motor meer op de voorste drukt, lijkt het nog wat alsof hij op z'n neus hangt. Na enige tijde hangt dit wel effen. Het is ook minimaal hoor :)

20130528150217copy.jpg
 

andrehj

Forumguru
Hoe ziet dit er nu uit met volle kofferbak en 75 kilo kogeldruk? Dan zullen de wielen wel aanlopen...

(Inderdaad, ik ben geen fan van verlagen en platte velgen, doe mij maar comfort...)
 

Da Paintman

Nieuw lid
Hoe ziet dit er nu uit met volle kofferbak en 75 kilo kogeldruk? Dan zullen de wielen wel aanlopen...

(Inderdaad, ik ben geen fan van verlagen en platte velgen, doe mij maar comfort...)
Van kogeldruk hoef ik me alvast geen zorgen te maken, daar ik geen trekhaak heb, en er ook geen zal monteren :wink:. Ook met een volgeladen koffer zullen de wielen niet aanlopen, daar het progressieve veren zijn, plus daar nog eens het feit bij dat de banden volledig binnenin de wielkasten lopen :thumbsup:.

Zelfs met deze wielen en veren, is er quasi geen verschil in comfort i.v.m. de wagen origineel, bof ik even zeg :D
 

s-line

Forumguru
Mooi hoor zo! Hij mag voor ook wel iets lager zijn hoor want als je rijd gaat de kont altijd iets naar beneden en zeker met wat belading. Als hij nu al recht ligt en je gaat rijden dan hangt hij al snel op zijn gat! (Zoals de meeste greenline's die je ziet rijden met belading)
 

TL@

Forumguru
Mooi ding, verlaging maakt hem wel af. Een bredere band achteraan zou inderdaad wel beter smoelen denk ik.

Zou er zo in willen rijden :tongue:
 

Da Paintman

Nieuw lid
Bedankt allemaal!

Er zijn toch nog een aantal zaakjes die ik een upgrade wil geven. Het meest belangrijke momenteel is de geluidsinstallatie. Het is standaard al behoordlijk, maar gaat veel te snel vervormen qua geluid. De versterker in de columbus headunit ga ik dus nog wzt extra ondersteuning geven. Eerst proberen met de standaard speakers.

In de uitsparing van het reservewiel wil ik graag wat lage tonen inbouwen. Ik heb nog 4 leuke 10" woofertjes liggen van audiosystem, goed voor elks 350W rms. Ik denk dat ik genoeg plek heb om er twee in te bouwen, samen met de versterker.
 
Bovenaan Onderaan