Da Paintman's Superb II Combo

Da Paintman

Nieuw lid
Da Paintman's Superb II Combi

Hey iedereen,

Compleet nieuw op het forum hier, dus even kort voorstellen he ;)...

Ik ben Sander, 26 en samenwonende te Maldegem Belgie.
Sinds enkele weken heb ik een een Superb Combi 1.6 greenline gekocht met een boeltje opties erbij:

- Climatronic in twee zones
- radio/cd/mp3
- aux
- Groot navigatiescherm (columbus) in kleur
- SD
- Bluetooth
- Regensensor
- Lichtsensor
- ESP
- start/stop systeem
- Multifunctioneel stuur
- Parkeersensoren
- Elektrische zetel bestuurder met geheugen
- 16" ALU velgen
- boordcomputer
- cruise control
- elektrische buitenspiegels, verwarmd + inklapbaar
- elektrische ruiten v/a
- mistlampen met "cornering"
- neerklapbare achterbank
- nachtverlichting in interieur
- coming/leaving home module
- paraplu in achterdeur ingebouwd
- ...

De wagen vond ik al top, maar was wel enkele upgrades waardig :cool:

Zo heb ik 'm aangekocht

20130319155222.jpg

20130319165931.jpg

20130319155156.jpg

Thuisgekomen en vrij snel de koffer gecleaned :tongue:

cleanekoffer.jpg
 

Da Paintman

Nieuw lid
Wat later alle achterste ruiten laten tinten met Foliatec, donkerste tint 95%.

20130420150108a.jpg

20130420150119.jpg

Nieuwe (originele) logo's gezocht, gevonden, gekocht en geplaatst :yeah:

20130502181940.jpg

20130502175811.jpg
 

Da Paintman

Nieuw lid
Ook een mooi setje velgen kon niet ontbreken op m'n wagen. Na veel rondgesurft op het internet, en foto's te bekijken, vorige setjes te passen, uitgekomen bij onderstaande. Ofwel stonden ze me niet aan, kwamen ze te breed, of net niet breed genoeg.

Uiteindelijk werd het 19", vooraan 8,5J breed en achteraan 9,5J, met rondom een 225/35/19 band.
Foto's zeggen meer dan woorden natuurlijk ;)

20130511175231.jpg

20130511175325.jpg

Vooraan komen ze net gelijk met de kas, achteraan net het randje er buiten, de perfecte "Stance" zoals ik het zou noemen :super:. Een mooie concave set wielen, waarbij op de achteras het concaaf effect nog groter is.

Volgend item op de verlanglijst is een degelijk verlagingssetje. Ik wil nog overal over en op, zonder teveel comfort te verliezen, maar de wielkastjes mogen wat meer gevuld lijken.



Hopelijk bevalt de wagen jullie wat, mij alvast wel :)
 

Da Paintman

Nieuw lid
Welkom en GAAF!! Heb je geen foutmeldingen met die led's als DRL?
3sdm. Nice! Ben ook wel benieuwd naar die DRL's.
Thnx, inderdaad 3sdm stijl :). Wat betreft die DRL's, momenteel heb ik nog een foutmelding, maar de oplossing ligt al klaar, al moet ik daar even de tijd voor vinden ;)

9.5j met 225? Je gaat voor een Duitse stijl?

Ik weet niet wat jij verstaat onder een Duitse stijl, maar ik doe voornamelijk wat ik graag zie gewoon :).
Volgens mijn COC mag ik enkel 4 gelijke banden op de wagen qua afmetingen, en deze maat kwam best uit op de velgen, alsook vallen ze binnen de toleranties voor de keuring. Achteraan liggen ze iets meer getrokken, maar het valt best mee hoor, helemaal niet extreem. :xyxthumbs:
 

lawewing

Forumguru
Welkom en erg mooie auto! Het is mij alleen niet geheel duidelijk wat je bedoelt met "concaaf effect". Ik zie vooral een te brede velg ten opzichte van de banden.
 

somebodey

Actief lid
Hier ook op het forum geraakt? :D (TB)

De combi is volledig mijn ding man! Buiten de velgen? Maandag is ieder zijn smaak :)
 

CDK

Forumguru
welkom hier op het forum en gefeliciteerd met je schitterende S2, heel dikke auto, mooie foto's ook!

greetz Corné
 

ertromp

Forumguru
Mooie auto! Staat de auto goed die velgen / getinte ramen / LED DRL.
Als je foutmelding krijgt door de DRL dan is het een kwestie van weerstanden er tussen.
fout melding kun je krijgen wanneer je de contactsleutel langere tijd in stand 1 laat staan dus wanneer je niet doorstart.
 
Bovenaan Onderaan