Cruisecontrol weergave op Maxidot

ik heb maxidot display. ik kom zelf uit Eindhoven.....neunen is dichtbij.

Hoeveel heb je ervoor betaald om het te laten doen?
 

piair1982

Forumguru
ik heb maxidot display. ik kom zelf uit Eindhoven.....neunen is dichtbij.

Hoeveel heb je ervoor betaald om het te laten doen?
dat was in combinatie met de tuning een service dingetje. Anders zou ik gewoon even net hun contact opnemen. Kan ze van harte aanbevelen. Kom speciaal uit Wageningen naar hun toe.
 

EdK

Forumguru
en je hebt maxidot? dan moet het kunnen. Vag techniek in Nuenen heeft het voor mij gedaan.
Dat is zeker niet waar, zie mijn verhaal met de Yeti's

ik heb maxidot display. ik kom zelf uit Eindhoven.....neunen is dichtbij.

Hoeveel heb je ervoor betaald om het te laten doen?

Je kunt ze mailen met de vraag over de mogelijkheid.
Geef dan je kenteken ook op zodat ze kunnen kijken bij de RDW mbt je wagen gegevens.
Maar je kunt ook naar Breda en @Antera bezoeken ( op afspraak ) die misschien meteen nog andere dingen kan aanpassen voor je !!
 

EdK

Forumguru
Ze benne allemaal stinkjalourse op me strakke achterkant en me smetteloze string zonder gebruikssporen....:D:D


Let maar op de reacties die nu gaan komen, benne altijd dezelfde..... komen waarschijnlijk thuis wat te kort ....:deuk::deuk:
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik vraag me af wat het belang is om de ingestelde snelheid nog eens een keer extra te kunnen aflezen, naast de analoge klok en de actuele snelheid in de maxidot, simpel omdat die met elkaar zullen overeenkomen (behalve als je net aan een stijging of daling begint, dan zal die weergegeven actuele snelheid kortstondig wat terugvallen of oplopen).

De echte actuele snelheid - het nauwkeurigst benaderd op de satnav - vind ik veel belangrijker, want op basis dáárvan stel ik mijn cruisecontrol in, of bij. Bij 124 echte km/u zullen de analoge en maxidot-aanduidingen (en in auto's die dat hebben: ook die "ingestelde cc-waarde") allemaal dezelfde hogere waarde aangeven, meest zo tegen de 130.

Dat groene lampje in de klok is wat mij betreft wel handig als reminder dat-ie aanstaat. Met de aftermarket VDO-Tempostat die ik in een aantal opvolgende auto's heb gebruikt tot er in 2002 in mijn eerste Skoda een affabrieksCC zat, had ik zo'n aanduiding niet. Voelde destijds wel als een verbetering en ik vind het nog steeds voldoende.
 
Bovenaan Onderaan