Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Vorige week zaterdag de auto weg gebracht en vandaag weer origineel opgehaald bij TVS. Het is weer een mak schaap nu, echt een enorm verschil. Doordat ook de racekats zijn vervangen voor originele katalysatoren is het tijdens het cruisen weer helemaal 'stil' in de auto. Deze zorgen kennelijk voor een forse geluidsdemping. Alleen bij accelereren hoor je een bescheiden sportieve ondertoon van de 6 pitter door het rvs uitlaat systeem. De auto is weer geschikt voor iedereen die van sober en ingetogen houdt :deuk:
 

SuperBeeb

Forumguru
Voor degenen die niet willen wachten tot Corné's Kodiaq wordt geleverd en zijn V6 bij de dealer staat: zie verkooptopic :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Gisteren is de auto door @Antera weer op z'n OEM "sportonderstel" gezet maar O O O wat ziet dat er walgelijk uit en wat rijd het belabberd als je KW Streetcomfort gewend bent....., maar zoals eerder vermeld het is omdat de auto ingeruild gaat worden, alles voor het goede doel :D
De KW set komt binnenkort in de forumbazaar te staan by the way. Als je daar niet op kan wachten, stuur me dan maar een PB.

IMG_0577.JPG

Zeg het maar..... Ik krijg hier tranen van in m'n ogen.... :cry:
 

EdK

Forumguru
Zeg het maar..... Ik krijg hier tranen van in m'n ogen.... :cry:
Inderdaad !!!!
Word tijd dat je die velgen een poetsbeurt geeft....
Lijkt er nu echt op dat die Superb het zwarte schaap van de familie word en derhalve verwaarloost word...
Laat dit een waarschuwing zijn voor je met de raad van autobescherming te maken krijgt.....:deuk::deuk:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan