Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edwin83

Senior Member
Dat kan best, maar dat weet je als koper natuurlijk niet. Buiten het feit dat koppeling, aandrijflijn en lagers het een stuk zwaarder te voorduren hebben gehad vind ik dat een koper recht heeft op deze info.
 

B.Stuurder

Forumguru
En waarom niet als ik dat vragen mag? Auto is in top staat, ze mochten willen dat alle inruilauto's deze conditie zouden hebben.
Omdat wij weten dat jij jouw auto rijdt zoals moet met een getunde wagen, maar dat weten wij normaal gesproken niet van een wildvreemde. Ergo, jouw wagen durf ik wel over te nemen, maar een willekeurige afgevoerde wagen zou ik niet willen en zeker niet achteraf achter willen komen.
 

Bakkertje

Forumguru
Sja een tweedehands auto is altijd een gok, omdat je niet weet hoe ermee omgegaan is. Of een op- en daarna afgevoerde auto daar iets aan afdoet is natuurlijk de vraag. In dit geval is het niet alleen een stukje chiptuning geweest maar is er veel meer aan te pas gekomen.
 

oco1979

Forumguru
Kan de kit als optie verkopen aan de koper of via het internet proberen te verkopen.
Origineel staat gaan er meer kopers op afkomen.
Dat is nu zo, niet dat deze slechter is als versie corné.
In belgie zou je deze niet direct aan de straatstenen kunnen verkopen.
Standaard is te zwaar in cc inhoud, gemiddelde belg wil jaarlijkse taxs niet voor betalen en inverkeerstelling ook niet.
Gechipteversie voor de keuring :wavecry:. Als er maar iets veranderd is, afkeur. :mad:

Zal nederland,frankrijk,duitseland of verder worden.

Als de garage deze overneemt zal het jou probleem niet zijn, al heb je misschien liever dat deze goed terecht komt...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

bobbl

Forumguru
Je bent met deze Superb straks beter af als 1 waar een powerbox van een twijfelachtige tuner in gezeten heeft. Vind het allemaal maar storm in een glas water eerlijk gezegd. Auto komt gewoon in perfecte staat straks bij de dealer te staan :jaja:
Ik twijfel er niet aan dat de SuperB in perfecte staat bij de dealer komt te staan Corné, maar dat neemt niet weg dat een eventuele koper wel moet weten dat die zo zwaar getuned is geweest.(mijn mening)
Want je kunt zeggen wat je wil, de draaiende delen hebben meer op hun kloten gehad dan in originele staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan