TurboPower
Lid
De BT-kit werkt gewoon met de Stream radio, knoppen op het stuur ook. Je kan dus gewoon de telefoon opnemen met de knop op het stuur.
Bellen kan via de Maxi-dot of met stemcommando (heel handig alleen beetje moeilijk om de eerste keer in te stellen, maar ja dat moet maar 1 keer hé)
Navigatie over de radio lijkt me niet zo'n goed idee want dan kan de radio niet meer spelen denk ik dus ben je afhankelijk van de GPS voor de muziek, lijkt me niets.
De toestellen van Navigon zijn naar het schijnt de besten, persoonlijk heb ik een Mio met iGO8 op (zelf op gezet, niet standaard) en daar ben ik toch redelijk tevreden van (kost ook maar 129€)
Hiervoor had ik een pda met TomTom 6 op, daar was ik in het begin redelijk tevreden van maar na een keer iGO geprobeerd te hebben, wil ik echt niet meer terug, iGO werkt veel prettiger en kan je customizen wat heel leuk is.
Op mijn stuur zat wél bediening voor de Columbus, maar niet voor de telefoon! Dat zal nu dus ook niet gaan lukken. (Ik nam altijd via de Columbus op)