Vorig jaar is mijn O2 door een ongeval total loss geraakt. Dan zeg je toch ook niet "Verzekerd of niet, je gaat toch niet opnieuw het risico lopen.
Ja misschien wel als je de hele dag niks te doen hebt en wat vermaak zoekt in de vorm van aangifte doen, schadeformulier invullen, etc etc.
Na zes weken rijden in mijn nieuwe O2 was ik mijn Columbus al kwijt. Ik weet dus ook hoe het voelt. Het is al bijna 3/4 jaar geleden en elke ochtend is het eerste wat ik doe kijken of de ruiten er nog inzitten.
Om daarvoor nu een andere navigatie / radio te kopen gaat mij te ver. Ze hebben gewoon van mijn spullen af te blijven. Ik heb dus gewoon aangifte gedaan en het schadeformulier ingevuld.:regels: De auto is uiteindelijk toch verzekerd?
Of ik in mijn volgende auto weer een Columbus neem weet ik nu nog niet. Maar dan neem ik de keuze vooraf. Wat er nu in zit moet er ook nu in blijven.
Maar wat mij betreft is iedereen vrij om die keuze te maken.
[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]