Chroom sierlijst vooraan aan bumper onderaan?

Chroom sierlijst aanbrengen


  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Opiniepeiling gesloten .

Pendragon

Forumguru
Ik vind het heel mooi staan. Het geeft ook een onderbreking in het hele zwarte stuk onderaan. En zeker als je alles chroom hebt staat het super. Ga ik zeker ook doen als de O3 er is.
 

CDK

Forumguru
@Pendragon, ik wil uiteraard geen voorpret verpesten, maar ik weet wel dat er O3's zijn met een radar in de grille, of dat voor lane assist is of Adaptive Cruisecontrol of voor verkeersbord herkenning weet ik niet, wellicht dat het op de EBL aanwezig is, dus check dat sowieso voordat je ze aanschaft ;)
 
Laatst bewerkt:

Klaasje

Forumguru
Die radar is voor front assist en ACC. Lane assist en verkeersbordherkenning is camera in voorruit. Met radar zal de strip niet passen. Zijn al meerdere post over geweest.
 

NewO3

Forumguru
De strip zit erop. Grill rand en binnenzijde sierstrip licht opgeschuurd (korrel 100). Zie foto (is voor het schoonmaken genomen, je ziet de doffe kleur).
Daarna grill (in zijn geheel) en strip schoonmaken en met alcohol grill rand en binnenzijde strip ontvetten.
Plasticjes van plakstrips verwijderen en kit aanbrengen in rups patroon (zie foto) en sierstrip plaatsen en goed aandrukken. Hij zit meteen goed vast vanwege de plakstrips. Corrigeren is niet meer mogelijk. De kit doet de rest. Precies een uurtje werk incl de voorbereidingen. Deze kit (Techobond van Womi, te koop bij Brezan) heeft verwerkingstemperatuur van minimaal 5 graden. Het was buiten 9 graden en lekker zonnetje dus durfde het aan ;)

ImageUploadedByTapatalk1424299193.918508.jpg
ImageUploadedByTapatalk1424299211.539749.jpg
ImageUploadedByTapatalk1424299221.601244.jpg
ImageUploadedByTapatalk1424299238.970073.jpg
ImageUploadedByTapatalk1424299252.753699.jpg
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
de eerste 48 uur niet wassen (noch KRASSTRAAT noch met het handje (zoals het eigenlijk hoort ) ) stond er in de handleiding é :tongue:

en niet meer dan 100km/u rijden ook niet

(ik verzin het niet hoor, staat er écht in! :D )
 

Pendragon

Forumguru
Ziet er heel strak uit!! Dit wil ik zeker ook. Ik heb geen ACC, dus dat zou voor mij ook geen probleem moeten zijn.
 

Pendragon

Forumguru
Front assist toch wel @Pendragon? Die zit bij de F3 ook op die plek....

Je hebt gelijk, bij de EBL zit frontassist erbij, dus dan gaat het niet met die ene. Dan zou Skoda een lijst moeten kunnen leveren in 2 delen (links en rechts van de radar). Nou maar even afwachten als hij er is en dan kijken wat mogelijk is. Vind het wel heel mooi!
 
Bovenaan Onderaan