Chroom sierlijst vooraan aan bumper onderaan?

Chroom sierlijst aanbrengen


  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Opiniepeiling gesloten .

heusinkveldb

Forumguru
@heusinkveldb: wat bedoel je met " ik heb hem binnen"? Lees namelijk in je handtekening dat je de Octavia pas 2 januari geleverd krijgt. Mocht dat kloppen. Waarom 2 januari, want dan krijg je 20% aan je broek.
Nee hij staat allang bij de dealer. Mag hem pas 2 jan. rijden. Hij wordt 29 dec. op naam gezet, dus gewoon 14%. Moet nog even met m'n megane rijden en vind ik prima. Chrome strip en andere onderdelen heb ik bij superskoda besteld
 

lugolux78

Forumguru
Wat vinden jullie.. doen of niet doen?

Mss iemand die dit met photoshop voor mij wil fixen? :)



Ik heb van @lugolux78 nog een foto gevonden waar het er op gemonteerd staat en ik twijfel toch nog steeds, zou het eens op mijn eigen auto (kleur) willen zien ;)

full

Wat n mooie auto en die velgen. Wil ik ook wel hahaah. :deuk:

Ff zonder gein.
Strip bestaat uit twee kleine zijstrips en een middenstuk. Een van de zijstrips laat los. Ff tijdelijk met 2 seconden lijm gefixed. Ook weer een voor op de dealer to do lijst.

Ik ben erg blij over de looks van de strip. Vind dw de auto's zonder zo naakt. Je hebt volgens mij ook een zwarte piano lak strip. Mooi als je gril ook piano lak gespoten is
 

Joske

Forumguru
Gisteren pakketje opgehaald bij mijn garage :thumbsup: , heb er op moeten wachten van begin december zeg! :tegek:


Ik vind het persoonlijk nog een beetje te koud om te monteren, maar ik kan het ook in mijn garage doen dus wie weet waag ik het wel ;)

@NewO3 ik zag jou in een ander topic spreken over Technobond Womi zwart ? Is dat iets specifieks voor montage?

Hoe ga jij het aanpakken? Plastic opschuren en binnenkant chroom lijsten ook opschuren? En dan kitten en monteren? ( er zit ook nog dubbelzijdige tape op zag ik)

Tips zijn welkom ;)
 

CDK

Forumguru
@Joske, op de mini meet georganiseerd door @micky bij JD in Lochem zag ik een O3 waar de betreffende strip aan het los laten was, zeer goed ontvetten is aan te bevelen, maar dat hoef ik jou niet te vertellen, schuren lijkt me overbodig overigens, de plakstrip zal je zelf moeten beoordelen of je daar op vertrouwen wil / kan, anders automotive beglazingskit gebruiken, zeer sterk en enigszins flexibel, bovendien zwart van kleur en niet agressief voor gelakte en kunststof delen.
 

CDK

Forumguru
Zo moeilijk is dat niet hoor Joris, je bent pas nog bij Carglass geweest toch? ;) de kit waar ze je voor en achteruit mee vast zetten, die is voor allerlei doeleinden te gebruiken, o.a. mijn spoiler zit daar mee vast op het achterraam ;)
 

CDK

Forumguru
a wel haal links en rechts ook wel eens door elkaar sé :deuk: maar alé hoe noemde dat dan? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

lugolux78

Forumguru
Mijn rechter stuk (3 delen zijn het) liet ook los.
Moest echter weg en geen tijd om via garage te fixen.
Bison 2 seconden lijm.....ding plakt als een tierelier :)
 

NewO3

Forumguru
Ik hou het bij de transparante Technobond montagekit van Womi. Maar automotive beglazingskit lijkt me ook prima. Technobond heeft verwerkingstemperatuur vanaf 5 graden. Ondergrond schoonmaken met wasmiddel, aanruwen met korrel 100 en daarna ontvetten met alcohol. Die plakstrippen alleen vertrouw ik niet.

Corne zeg je dat we beter de plakstrippen kunnen verwijderen dus?
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@NewO3, je zou het in combinatie kunnen gebruiken, denk namelijk dat het volledig netjes verwijderen een monnikenwerk is, dus in combinatie lijkt me het beste.
 

heusinkveldb

Forumguru
Ik heb de strip ook liggen, maar nog niet gemonteerd. Ik ben bij m'n schade hersteller geweest en die wou hem er wel even inlijmen voor niks. Doet hij met ruitenkit. Hij zei wel dat ik beter even kon wachten totdat de temperatuur in de dubbele cijfers zit, dus graadje of 11. Dit was volgens hem beter om een goede hechting te garanderen. Ik wacht dus nog even. Heb geen zin dat ie er met een maand weer af ligt.
 
Bovenaan Onderaan