Chroom sierlijst vooraan aan bumper onderaan?

Chroom sierlijst aanbrengen


  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Opiniepeiling gesloten .

EdK

Forumguru
tsja snelhied zit in de voet die door iets gestuurd word wat tussen 2 oren zit.......

En als je die grijze massa tussen de oren op bepaald moment onder controle hebt dan gaat het vanzelf ook goed met die voet en slinkt de spaarekening opeens veel minder snel....
 

EdK

Forumguru
Inderdaad als het niet aan andere onzinnige dingen uitgegeven moet worden......:cheers:
 

Canon-Eye

Forumguru
@Canon-Eye heb jij een andere cruise control dan ik? de mijne kost helaas regelmatig veel geld, vooral als ik met 160 op de cc een 130 zone binnenrij in Duitsland... opbrengst heb ik nog nooit gehad :)
Nee hoor, ik heb dezelfde.
Maar het is niet de cc zelf die jou geld kost, maar jouw specifieke manier van 'm gebruiken c.q. niet tijdig uitschakelen. Je kan dat ding er toch niet de schuld van geven dat jij kennelijk niet op de borden let...

Overigens, afgezien van die - in beginsel dus onnodige - boetes levert de cc je zelfs onder die omstandigheden toch óók nog geld op.
Want bij te hard rijden zonder cruisecontrol is het verbruik hoger dan met... :jaja:
 

heusinkveldb

Forumguru
Ik heb hem ook besteld bij Superskoda. Wel jammer inderdaad dat er geen montage materiaal bij zit.
Heb 50 euro betaald voor een chrome gespoten stuk plastic. De montage wacht ik nog even mee tot de temperaturen buiten weer iets hoger zijn.
 

Darkside

Forumguru
@micky vwb flitsmeister is dat redelijk betrouwbaar.
Veel radiostations gebruiken ook de data van FM. En FM kent ook de trajectcontroles.
Je krijgt keurig als je een snelweg oprijdt een melding (soms dus wel bv 80 verder op).
En je krijgt een melding als je dichterbij bent.
Ik heb mijn telefoon via BT gekoppeld aan mijn Columbus dus het signaal wordt ook over de speakers gespeeld als attentie dat ik moet opletten.
Het is alleen dat ik een pincode op mijn telefoon heb en de meldingen niet door het lockscreen heen kunnen kwa pop-ups dat ik meestal gewoon het beeldscherm continu aan laat staan.
Mijn telefoon kan dat gelukkig over het algemeen prima aan (goede accu)
Desalniettemin gaat hij in de nieuwe auto gewoon op de USB aangesloten worden om hem tijdens het rijden op te laden.
 

micky

Forumguru
@Darkside ik heb het zelf ook op mijn iPhone staan, mijn probleem is, de werk telefoon (Noia lumia) zit op de carkit, de iPhone is aangesloten voor muziek (ook via BT) als ik dan radio luister komen dus de waarschuwingen niet door, en moet ik dus elke keer de BT op de iphone uitzetten als ik niet stream vanaf de telefoon, stream ik wel, dan komen ook de waarschuwingen door...
 

Joske

Forumguru
Ik heb hem ook besteld bij Superskoda. Wel jammer inderdaad dat er geen montage materiaal bij zit.
Heb 50 euro betaald voor een chrome gespoten stuk plastic. De montage wacht ik nog even mee tot de temperaturen buiten weer iets hoger zijn.
zonder verzending? ;)

Als je kan bestellen als ze geen dure verzendingskosten aanrekenen is het wel een aanrader maar anders.. kijk ik wel eens eerst bij mijn dealer om het daar te bestellen. Plus daar krijg ik steeds advies hoe zo een dingen te monteren en kan ik nog eens een babbeltje slaan over mijn auto. Goed voor de klant-dealerrelatie ;)
 

NewO3

Forumguru
Als ik mijn auto überhaupt nog dit jaar krijg (wacht 30 weken nu) loop ik bij een schadebedrijf langs om te plaatsen. (Had ook bij superskoda besteld). Met de huidige temp buiten wordt het niets zelf doen.
 

Gizzmo

Forumguru
Flitsmeister is super, nog geen 1 flitser tegen gekomen zonder dat die al op Flitsmeister stond, gebruik het nu 1,5 jaar. Wel al meerdere malen gered :)
Verder als ik instap en de telefoon in de carkit stopt gaat automatisch bluetooth aan, mobile data gaat aan en Flitsmeister start automatisch op. :)

En geen geneuzel over dat het niet mag, rij 60k per jaar, wil ook wel eens thuis komen, rij meestal 20 a 30 te hard, maar wat is te hard, op wegen waar je een jaar geleden nog 100 mocht mag je nu wel ineens 130, waar je vroeger 80 mocht hebben ze het verandert naar 60, aan de meeste wegen is niets verandert.
Rij je na de spits op een 2 baans weg met een 3e spitsstrook open mag je nog maar 100 terwijl de weg leeg is en als ze hem dicht zouden gooien mag je 120, waarom is die niet dicht op dat moment??
En wie rijdt er veiliger, ik die op let of oma met 90 op de rechterbaan die met der oude zus zit te beppen.

zo ;)
 

Darkside

Forumguru
Overdag en sochtends valt wel mee hoeveel je te hard kan. Maar savonfs wil ik wel eens naar huis. Het werkt gewoon makkelijk. Maar ontneemt jw niet de taak op te blijven letten.
En idd FM gaat automatisch aan bij connectie met carkit
 

El Fuego

Senior Member
Ik heb het op basis van de folder besteld. Racing blue met chromen raamstijlen en zilveren dakrand. Staat volgens mij wel strak. Als het niet staat halen we de strip er wel weer af.....
 
Laatst bewerkt:

El Fuego

Senior Member
Een chromen strip op de achterklep vind ik te worden. Heb de type aanduiding eraf laten halen en zou er dan weer wat anders opplakken.
 

El Fuego

Senior Member
@heusinkveldb: wat bedoel je met " ik heb hem binnen"? Lees namelijk in je handtekening dat je de Octavia pas 2 januari geleverd krijgt. Mocht dat kloppen. Waarom 2 januari, want dan krijg je 20% aan je broek.
 
Bovenaan Onderaan