Badnews
Senior Member
@Corné de Kluijver yups, de 1.9TDI. Ergens in Huizen laten tunen, geen idee meer waar (5 jaar geleden).
Wat ik vooral relaxed vond was dat de auto gewoon 10% zuiniger werd, en de 1.9 was al redelijk zuining.
Na de problemen (op vakantie natuurlijk) laten terugzetten en auto verkocht (en een lease bak genomen, om van die shit extra kosten af te zijn)
Ik heb niet de 110pk, maar de 105 met DSG (geen idee waarom er geen 110pk met DSG is, al zou ie dan in de hogere bijtelling vallen net als nu)
	
		
			
		
		
	
								Wat ik vooral relaxed vond was dat de auto gewoon 10% zuiniger werd, en de 1.9 was al redelijk zuining.
Na de problemen (op vakantie natuurlijk) laten terugzetten en auto verkocht (en een lease bak genomen, om van die shit extra kosten af te zijn)
Ik heb niet de 110pk, maar de 105 met DSG (geen idee waarom er geen 110pk met DSG is, al zou ie dan in de hogere bijtelling vallen net als nu)
					
					
				
 Het is een zwakke plek bij dit type auto, maar was je er mee naar VAG Techniek, JD of TVS gegaan was het zeer waarschijnlijk niet gebeurd, alleen die zijn iets duurder, maar hebben ook meer specifieke kennis 


