Chiptuning O3 1.6 TDI

Remakil

Forumguru
Geen idee...

Wat ik bedoel is dat Peter en ik al een afspraak in de planning hebben staan, op korte termijn...
Dus een groepsafspraak zal je zelf op poten moeten zetten, omdat het te kort dag is om meerdere mensen in te plannen...
 
Ik ben geweest en vooralsnog erg tevreden (110 km testrit naar huis).
Merk vooral meer vermogen wanneer je boven de 100 gaat optrekken, nu kan ie dat ineens wel :)


@hemi24: Hij schrijft niets in het geheugen mits je demonteren doet langer dan 5 minuten nadat de auto uit is gezet.
 

portefam

Actief lid
@Rickvw, Als je een groepje bij elkaar gaat zoeken om kwantum-korting te bedingen voor het tunen van een 1.6 tdi dsg bij JD, ben ik wel geïnteresseerd.
 
Officieel, of officieus... ?

Officieel ben je het kwijt, in de praktijk loopt het wel los. Zeker bij een externe unit die je zo kunt verwijderen...
Ohh het heeft dan alleen een externe unit. Maar ze zullen de sofware dan toch ook wel veranderen neem ik aan? Maar ook al iemand hier dat laten doen dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.
 

Remakil

Forumguru
Voor zo ver ik weet kunnen ze niet in de huidige chip/software komen. Vandaar de externe unit...
 

Rickvw

Lid
Klopt, als iemand het met een lease auto wel voor elkaar krijgt ben ik zeer benieuwd hoe
Wat ik wil aangeven is dat het aan jouw LM icm jouw werkgever (afspraken) ligt.. Zolang forumleden geen collega's zijn is jouw vraag/elk antwoord op dit forum niet relevant..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan