Volgens mij heeft elke auto > 50km gelopen voordat jij 'm uiteindelijk in handen krijgt van de dealer.
Afhankelijk van de transportmethode van fabriek --> importeur --> eventueel tussenopslag --> dealer.
En dan weer afhankelijk van trein, truck of schip (en kombinaties daarvan). Iedere keer wordt de auto weer gestart, erop gereden, eraf gereden. Vergeet niet tussen opstelterreinen waar ook regelmatig geshuffled wordt met opstelrijen. En dan de dealer. Een auto komt binnen, wordt geparkeerd op een terreintje achteraf, dan weer eens meegenomen voor een ritje naar het postkantoor oid. Dan (afhankelijk van wat er allemaal ingebouwd wordt), de garage in, de garage uit. Voor de deur, achter het hek, in het weekend weer ergens anders. En dan uiteindelijk kom jij 'm ophalen en wordt de teller nog ff gereset... :ahum:
En als aanvuling hierop: heb vroeger ooit als vakantiebaantje fabrieksnieuwe auto's geladen en gelost. Van treinen en schepen. (vooral Fords, Opels, Landrovers, Jags, etc). Nou je wil niet weten wat er allemaal met je auto gebeurd voordat 'ie überhaupt op de plaats van bestemming is... :grin: