Nou breekt mijn klomp. Ik kom net van de dealer, waar ik drie weken terug een afspraak maakte voor de software-update. Drie keer gevraagd of 'ie echt beschikbaar is, dame aan de telefoon bevestigde dit.
Dame aan de receptie had (a) verkeerde kenteken in systeem (14-ZPP-8, een Kia Rio

), waar kennelijk geen check op zit (b) de verkeerde naam erbij en (c)
de update is nog niet beschikbaar!
Volgens haar zijn er alleen updates uitgevoerd bij Seats en een aantal VW's, maar bij Skoda's nog helemaal niet.
Toen ik aangaf dat ik mensen ken die de update wel hadden (en in Duitsland zelfs op de 2.0-170pk met DSG-6) zei ze dat ik dan maar naar Skoda Nederland moest bellen. Dat moest ik ook maar doen als ik wou weten wanneer de update dan wel beschikbaar komt, had ze geen idee van. Nu komt m'n tripje naar TVS wel in gevaar
Via skoda.nl kom ik ook niet verder, op skoda.de staat dat daar de S2 met de 2.0 al uitgevoerd is. Kan iemand ergens een overzicht vandaan toveren van motor-/bakcombinaties en beschikbaarheid van de updates?
@Monteurtje wordt er bij jullie wel geupdatet? Anders moet ik daar maar naartoe komen...
Edit: Skoda Nederland gebeld. Die kunnen alleen zeggen dat de update voor mijn auto nog niet beschikbaar is en dat ik de brief af moet wachten. Enige wat ze nu kon doen is me doorverbinden met de dealer
.