Canton systeem is echt top vind ik! Veel speakers en de sub doen het geluid een hoop goed.
Qua 'hardheid'/vermogen gaat het systeem niet heel ver (wat goed voor je/mijn gehoor is).
Diverse effecten om het ruimtelijk effect te vergroten (gortdroog vs. ietwat galm, precies goed; subtiel). Qua EQ draai ik zelf behoorlijk wat bass weg terwijl ik zelf bassist ben. Ook komt er iets hoog bij; ook weer subjectief, ik hou wel van een sparkle/helder geluid. De sub heb ik gewoon op 0 staan. Afhankelijk van het type muziek komt deze beter tot zijn recht. Zet een house/club/dance-nummer op met een dikke kick en je krijgt een lekkere 'punch' vanuit je sub. Mocht je het niet horen; switch tijdens het nummer enkele keren van +9 naar -9.
DAB is idd. DAB+ (optie) bij mijn EBL. Vergeleken met FM een minder luid geluid (minder hard). Qua kwaliteit vind ik het iets opener/helderder, maar dit is m.i. niet noemenswaardig. Wel is het digitaal; dus in de tunnel is het geluid compleet weg terwijl bij FM je nog even langer kan genieten van de radio.
Enige commentaar wat ik kan geven is dat ik USB gebruik voor mijn harddisk met de bergen MP3's. Alleen de plek van de aansluiting vind ik waardeloos; compleet in het zicht. Jammer...
Verder meer dan zeer tevreden. En als muzikant/muziekliefhebber mag dit wat kosten...