Bye,bye!

Joske

Forumguru
DVX doet vooral BMW en vag groep heb ik mij vandaag laten wijsmaken. En dat ze alle software zelf schrijven-bewerken dus. :pieker: klinkt goed denk ik dan
 

peterrapid

Forumguru
Had ook gelezen dat ze hun software doorverkopen aan verschillende Europese tuners met naam en faam. Maar ze zoeken het iets extremer dan de meeste tuning in hun software volgens internet voor wat die info waard is maar vind het een interessante tuner in ieder geval
 

eddiea

Forumguru
Mag ik hier ff inhaken.... DVX doet altijd chiptuning op maat. Dat is wel een verschilletje met een standaard chip. Elke auto is uniek en daarom kan er wat verder geschreven worden dan de "altijd" veilige marge. Vandaar dat DVX iets "extremer" is wellicht. Al zie ik bij JD vaak dezelfde waardes voorbij komen min of meer. In mijn ogen zijn JD en DVX gezonde concurrenten van elkaar waar je met een goed gevoel je auto kan achterlaten.
Het klopt inderdaad dat DVX meerdere nevenfilialen heeft. Ook JD heeft dat. Hier in het dorp zit ook een zogenaamde verdeler van DVX maar daar zou ik mijn kliko nog niet laten tunen :shutup:
 

Cordoba

Forumguru
Na lang onderzoek ga ik toch naar DVX.
Ik ben ook bezig geweest met Beek autoservice in Den Haag ( doen heel veel mini, heeft de zelfde motor)ook een goede chipper. Maar ze zijn mij toch echt wel een beetje te duur. Ik denk dat ze meer gericht zijn op het geld van de mini/bmw rijders.

Beek is ook voor een flink deel gericht op de autosport, met name voor auto's die bijvoorbeeld veel op Zandvoort rijden, en behalve dat daar misschien makkelijker geld wordt uitgegeven (veel raceteams, dus geen BTW, dus kleiner prijskaartje), maar ook wat andere eisen/insteek (denk aan levensduur van het blok tegenover het echte maximum vermogen eruit halen, waarbij eventueel nog de overbrengingsverhoudingen aangepast worden).
 

s-line

Forumguru
Het gaat vast over een bedrijf waar het skodaforum een tsi reinigingsdag heeft gehad. Wel jammer dat het zo loopt voor die jongen, leek mij op zich wel een geschikt gast!
 

s-line

Forumguru
Zo net terug van de mannen van dvx! Super toffe gasten daar hoor! Leuke auto's waren er ook.
Auto op de bank gereden en een meting gedaan standaard 155pk en 250nm kwam eruit. Vond ik niet heel slecht overigens, je hoort ook verhalen dat het minder is.:D
Na chip-tuning heeft ie nu 195,5pk en 304nm. Hij rijdt nu weer zoals een auto hoort te rijden vind ik. :yeehaa:
 

s-line

Forumguru
Klopt kan hoger maar dan werd ook de piek veel hoger. En ik wilde hem zo vlak mogelijk hebben en een 1.6 houdt hem toch al minder lang vast als bijv. een 1.8 of 2.0.
320nm was ook mogelijk, maar in overleg met hun was dit voor mij prima zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Welke 1.6 dan @micky? Maar is dit wel een benzine of niet?
Ik heb geen chipper gevonden die uit de 1.6 thp 339nm haalt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan