Bye,bye!

s-line

Forumguru
Vandaag is de dag gekomen dat de superb verkocht is!:wavecry:
Een aantal zullen zeer blij zijn dat ik misschien wat minder op het Forum zal posten!:yeehaa:
Maar ik zal hier zeker nog wel mee blijven doen en lezen in leuke discussies!:tongue:
En nu op zoek naar wat nieuws!:tegek:
Waarschijnlijk komt de nieuwe eigenaar hier ook, ik heb hem wel aangemoedigd,wees wel lief voor hem!
Hij is in ieder geval bij een Liefhebber.:jaja::D
:dankje:Dank jullie voor de leuke discussies!
 

EdK

Forumguru
en citigo er voor in de plaats genomen ??
enne we zijn tegen een ieder hier lief hoor, we zijn al die tijd toch ook tegen jou geweest ??

Wel succes met de volgende bolide en zal ook wel weer wit zijn of worden ?
 

Pendragon

Forumguru
Ik vind het K dat je weggaat!! Maar gefeliciteerd dat je je prachtige auto hebt verkocht. In welke richting ga je nu?
 

Cordoba

Forumguru
Ik ben benieuwd wat er terugkomt voor de Superb, en we krijgen het vast wel te lezen. En een aai over de bol omdat je blijkbaar binnenkort Skoda-loos bent.:troost:
 

CDK

Forumguru
nou ik vind het ook K-lote eerlijk gezegd :cry: jij gefeliciteerd met de verkoop en leuk dat de nieuwe eigenaar zich ook wil aanmelden hier, maar ik baal er wel een beetje van en ja inderdaad je kon jezelf lekker prikkelend verwoorden in je posts :D ben benieuwd wat er voor terug komt..... ik gok een iets compactere VAG met 200+ pk's :jaja:
 

Joske

Forumguru
Dat is jammer om te lezen.. :thumbsdown:

er is nu eenmaal een tijd van komen en van gaan, in dit geval voor je Superb gaan.. maar jij gaat toch nog blijven komen ? ;) :D

En je moet toch al iets op het oog hebben.. :pieker: vertel het maar hoor :laugh:


versta het wel, dat je niet wilt toegeven dat je helemaal wild bent van deze:

images


daar kunnen vast ook wel mooie blauwe strepen op :deuk:
 

s-line

Forumguru
Misschien wel niets meer binnen VAG @Corné de Kluijver ik vind er momenteel niets wat mij kan bekoren!
Eens wat anders proberen,en waarschijnlijk iets ouds VAG voor mijn zoon gaan creëren lijkt mij ook wel wat.
En misschien blijft de volgende auto wel gewoon orgineel!:deuk:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Is zeker niet het geval @Noord26,maar gewoon weer eens tijd voor wat anders en nu is iemand anders er hopelijk heel blij mee. Voor mij is het weer even tijd om te veranderen. En of ik er goed aan doe, zal de tijd leren maar daar heb alle vertrouwen in
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Zou zomaar kunnen @Corné de Kluijver ik sluit niets uit.
Ik ben niet meer zo kortzichtig als vroeger!
Toen zei ik precies het zelfde,op jouw leeftijd!:D
Maar wat ik al zei, binnen de VAG groep vind ik momenteel niets echt mooi/leuk, of in ieder geval veel te duur!
 

CDK

Forumguru
qua prijs heb je wel een punt, behalve Seat Leon Cupra dan :D;)
we wachten met spanning af en verder moet je uiteraard gewoon lekker doen waar je zin in hebt natuurlijk!
succes met oriënteren en blijf hier vooral gezellig langs komen!!!
 

Cordoba

Forumguru
Misschien wel niets meer binnen VAG @Corné de Kluijver ik vind er momenteel niets wat mij kan bekoren!
Eens wat anders proberen,en waarschijnlijk iets ouds VAG voor mijn zoon gaan creëren lijkt mij ook wel wat.
En misschien blijft de volgende auto wel gewoon orgineel!:deuk:

Doet me denken aan wat ik deze week tegen kwam: op de provinciale weg kwam ik ineens een auto tegen in Herbie-uitmonstering, in mijn buitenspiegel zag ik pas dat het een new beetle was.
 

s-line

Forumguru
qua prijs heb je wel een punt, behalve Seat Leon Cupra dan :D;)
we wachten met spanning af en verder moet je uiteraard gewoon lekker doen waar je zin in hebt natuurlijk!
succes met oriënteren en blijf hier vooral gezellig langs komen!!!
Toch denk ik dat de Leon echt te klein is voor mij vooral de kofferbak. En toch ook niet zo'n succes als ze gehoopt hadden.
Ik heb wel met een Fr gereden maar was niet echt happy met het totaal pakket.
 

Desperado

Forumguru
Ik weet nog wel een mooie Mazda 6 mps te koop :D
Maar nog minder aanwezig zijn? Dan ben je zo goed als weg zeg :lezen:
Kzie trouwens dat Wesly ook weer een nieuwe account heeft geblaat. :deuk:

Edit; nee toch niet :banghead:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan