Bye,bye!

EdK

Forumguru
Net een bericht uit goede bronnen ontvangen dat S-Line gister een proefrit is komen maken met de wagen als op hier meegeleverde foto's
Vanwege de beperkte ruimte zou het gaan om een tweetal van deze modellen in deze kleur combinatie
Dus er blijft gelukkig wel wat wit in zijn wagens voorkomen

20140920_150524.jpg 20140920_150454.jpg
 

CDK

Forumguru
Dat ben ik dan wel weer met je eens, ik vond het ook weer heerlijk om samen met mijn vrouw @Fabi3 te gaan proefrijden en op zoek te gaan naar haar nieuwe ride voor de komende jaren, blijft leuk!
 

s-line

Forumguru
Dit is nog steeds een grote kans hebber voor nu! Ook in deze uitvoering en deze velgen om te beginnen!;)
 

Bijlagen

  • 308sw-avant.jpg
    308sw-avant.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 122

s-line

Forumguru
Ik heb gister middag een hele tijd met de 155 pk versie gereden en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was/ben!
Vol leer,glazen dak,denon soundsysteem,etc. etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
klinkt leuk en luxe, maar die 155pk.... Je had 200+ en het verschil in gewicht zal niet opwegen tegen het verschil in vermogen..., hoe kijk je daar tegenaan dan?
 

fiestaman

Forumguru
Je hebt dus toch nog gekke mensen op de wereld die een witte auto kopen :D;)
Nooit leuk om iets weg te doen, maar het kiezen naar iets nieuws, dat is des te leuker!

Benieuwd wat er in de plaats zal komen. Fijne zoektocht!
 

ertromp

Forumguru
Jammer dat je hier minder aanwezig zult zijn vind je posts inhoudelijk :thumbsup:
Er is meer buiten de Skoda wereld al zou ik het persoonlijk wel binnen de VAG groep zoeken of er moet weer een scherp gelijnde Benz uitkomen :D

Ben benieuwd waar je op uit gaat komen en in welke kleurstelling
 

jalex_h

Forumguru
Gelukkig blijft de Superb voor dit forum behouden :). Die Peugeot kan ik wel waarderen en in tegenstelling tot de meeste sceptici hier heb ik zelf wel ervaring met de leeuw en dat beviel heel goed. Comfortabel en na 2 ton minder problemen dan de VAG-producten in onze familie na 1,5 ton.
Maareh, als je bang bent dat de Leon te klein is, hoe zit dat dan met de 308?. Die staat niet bekend als ruimtewonder....
 

Octavia32

Forumguru
Ik zou ook wel eens willen weten waar mijn Octavia zou zijn. Hij rijd nog wel in Nederland namelijk maar heeft zich hier nog niet aangemeld op het forum.
 

s-line

Forumguru
klinkt leuk en luxe, maar die 155pk.... Je had 200+ en het verschil in gewicht zal niet opwegen tegen het verschil in vermogen..., hoe kijk je daar tegenaan dan?
Je moet het natuurlijk vergelijken met een standaard superb en dan is het wel degelijk een verschil in voordeel voor de Peus. En de Peus is ook te chippen hoor!;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan