Bye,bye!

CDK

Forumguru
Nogmaals succes met je keuze! Ben wel echt benieuwd wat het wordt en helemaal zeer benieuwd wat je er van gaat maken!! Want eerlijk is eerlijk je hebt een goede smaak qua optische tuning :jaja:
 

Noord26

Forumguru
Mijn negatieve punten met de 308, waar je pas achter komt als je er langer mee hebt gereden:

Dingen die niet op een logische plaats zitten of werken niet logisch.

Bekerhouder exact onder de armsteun. Klimaat regeling achter 4 menu's om 1 graad hoger te zetten. Zijruit die niet vanzelf sluit (knop inhouden). Deuren die zich na 3 keer op de sleutel drukken pas allemaal opengaan. Van die kleine dingen dat je bij jezelf denkt van, waarom op die manier?

@s-line: welke opties heb je eigenlijk allemaal in gedachten? Ik vind persoonlijk de Mazda 6 een prachtige auto om te zien. Maar kan niet oordelen over de rest. Kwalitatief zit dat waarschijnlijk ook goed in elkaar.
 
Laatst bewerkt:

Pendragon

Forumguru
Ik kan alleen oordelen over de 307SW waar ik een paar maanden als overbrugging in gereden heb. Net als wat @Noord26 zegt zaten in die auto dingen niet op logische plekken, de stoelen zaten verschrikkelijk, de wegligging was slecht, vooral in bochten vond ik het soms zelfs eng. En dan praat ik nog niet over alle rammels in de auto.
 

Joske

Forumguru
yup :jaja:

zelfs Peugeot kan bijzonder smaakvol getuned worden..

tuning-peugeot_01.jpg



:deuk::deuk::deuk:
 

s-line

Forumguru
308 is in de verste verte niet te vergelijken met de 307. Vind ik. Maar goed ik snap ook dat ik hier geen feetback ga krijgen en dat verwacht ik ook zeker niet. De verwarming regeling heeft mij totaal niet gestoord en dat van die 4 menu's is wel heel overdreven 1 knop aantikken en je zit er. Maar zelfs in de superb stond hij eigenlijk altijd in de zelfde stand. Ik zat eigenlijk nooit aan die knoppen te draaien. Eeder moeders als ze ernaast zat. Ik heb gereden met een allure,die hebben juist heerlijk sportstoelen die ik juist in de skoda wel miste, zeker met leder bekleed vond ik ze heerlijk zitten.
Inderdaad de bijtellings uitvoeringen hebben beduidend mindere stoelen zag ik, maarja daar heb ik niets mee!:D
De stoelen van een bluelease of zo,zagen er ook al niet uit,van die glijmaaruitdestoelindebochtdingen!
 

Joske

Forumguru
je moet je vooral niet inhouden hier je bevindingen te posten over de Peugeot.. en foto's zijn ook welkom, maar die deel je niet zo graag zeker é :D ;)
 

VEEJAY

Forumguru
Wij zijn ook erg blij met onze 208, die heeft flinke stappen gezet sinds de 206 model. Je moet wel een een luxe uitvoering met behoorlijke motor nemen.

De vooroordelen van hierboven herken ik niet.
 
Bovenaan Onderaan