Enkele updates:
De Passat van mijn madam is eindelijk besteld bij de LM. Het is geworden een VW Passat variant 1.5tsi style business in aquamarine blue(verplichte keuze). Geen “full option” maar wel door de business uitvoering redelijk wat mooie opties in het pakket zoals led-matrix, automatische koffer, dynamische knipperlichten … voor de rest wel een paar spijtige zaken : maar 16” (alhoewel is toch maar om tegen borduren te rijden door de madam), geen getinte ramen (mss later laten tinten, dan kunnen we zelf het % kiezen), geen dsg (moet volledig zelf betaald worden en na 5j ben het geld kwijt - geen zin en partner staat ook niet te springen voor automaat), klokje in het midden vh dashboard is verdwenen ….
Gelukkig hebben we wel de goedkeuring gekregen om een trekhaak achterna te mogen plaatsen door mijn broer. Wel trekhaak van VW maar mijn broer plaatst deze gratis voor ons. Scheelt ons 600€ ipv een trekhaak af-fabriek.
Verwachte levertermijn van de Passat : onbekend
Ach … we hebben de Superb nog altijd. Dus we vallen niet zonder wagen.
En de andere update ……. Partner definitief akkoord met de Cayman
Wel voor de laatste keer
Eens van de dagen nog eens bellen naar de handelaar om een afspraak te maken om de Cayman te bekijken en dan kunnen we de knoop doorhakken.
Ook al eens gehoord voor een full risk verzekering van de Cayman … best wel pittig … eerste offertes 1800€ en 1600€ (Wel zonder onderhandelen - scheelde bij de M2 uiteindelijk ook 400€ per jaar dat het minder werd). Ook eens gekeken naar corona direct voor een kilometerverzekering aangezien ik maar 3-4000km per jaar schat te doen … 700-800€ … beslissing zal daarin snel gemaakt worden dan