BMW M2

leon-cupra

Forumguru
Die blauwe heeft een lelijk grijs interieur. Heeft maanden te koop gestaan bij een andere handelaar in Limburg.

Die grijze heeft geen sportuitlaat en is een jaar ouder dan diegene die ik op het hoog heb. Heeft een week of twee aan 2000€ meer gestaan. Ze hebben hem gisteren verlaagd in prijs. Dus wss ook nog zeer weinig onderhandelingsmarge. Maar zeker een interessante wagen. Deze wagen is het reserveplan ;)

Bijlagen

• 84E70686-BF2F-4468-BFDC-F986CF9A7056.jpeg
    84E70686-BF2F-4468-BFDC-F986CF9A7056.jpeg
    95,2 KB · Weergaven: 20
  • 14D0B503-30CD-43C0-83D5-B4EB5F79A2E1.jpeg
    14D0B503-30CD-43C0-83D5-B4EB5F79A2E1.jpeg
    84,5 KB · Weergaven: 20

leon-cupra

Forumguru
@Tuner111 als jij 40.000€ bijlegt vraag ik het aan mijn madam (en dan zal het ook geen probleem zijn) :tongue:

Machtige wagen, zo een GT4 maar naast de prijs … wat zouden de inschrijvingstaksen zijn?? Wss ook nog een aardig klein autootje. Mijn broer zijne maat heeft onlangs met zo een GT4 eens een testrit gedaan.

leon-cupra

Forumguru
Laatste week komen er redelijk wat nieuwe advertenties van Caymans bij. Zo eentje bij de handelaar vanwaar mijn C cabrio vandaan kwam. Machtige kleurstelling, juiste opties maar beetje te duur voor de leeftijd en kilometers. Anders was dit zeker een grote kanshebber. 1E934982-0A61-4385-AC8F-81C9F18A623F.jpeg BC9D6CB4-FF00-4ED5-AD46-96694D7F6C58.jpeg

Laatst bewerkt:

LT83

Forumguru
Gruwelijke kleur die laatste idd, echt een prachtauto zo.
Maar die GT4, ja als je dan echt een waardevast juweeltje wil aanschaffen......

SuperBeeb

Forumguru
Op dat grijze interieur van die felblauwe knap ik ook af. Ossi grau heet dat waarschijnlijk :D
Hoe heet die kleur van die bij Noxa?

leon-cupra

Forumguru
Geen idee. Volgens mij een exclusieve kleur. Graphit blue wel tegen gekomen via google maar in de zon lijkt het precies toch nog een andere tint.

leon-cupra

Forumguru
Zaterdag ga ik en mijn broer gaan kijken naar de Cayman met het Bordeaux interieur … loop al een week rond met een gezonde spanning … dagen duren eeuwen … slecht slapen …. Al veel keer enthousiast geweest over een opvolger maar dit .. dit is next level :pardon:

leon-cupra

Forumguru
Grote kans dat de M2 verkocht is :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Franse handelaar die een mooi bod gedaan heeft. Voor het klein beetje minder ga ik mij niet meer bezig houden met zagende particulieren.

Hopelijk gaat alles goed met de afhandeling en trekt die handelaar zijn staart niet terug in … toch altijd afwachten bij mensen die de wagen nooit in het echt gezien hebben.

Bovenaan Onderaan