BMW f11 520D

Status
Niet open voor verdere reacties.

brepus13

Forumguru
Verkoop gewoon je sup en geniet des te sneller van je beemer. Misschien valt de inruil dusdanig tegen dat je snel genezen bent. Als het je geluk brengt dan moet je het gewoon doen, life is to short enzo :-)
 

JeSko

Forumguru
Erg e @leon-cupra :banghead: en daarstraks nog ne knappe bak gezien, Audi A6, die heeft toch ook meer présence dan mijne Sup, amai! Mijn tattooeur heeft er zo ene, dat is echt de slechtste Benz periode ooit, heel onaantrekkelijke wagen en dan ook niks voor ne knappe vent als mezelf:maakmegek: wil ik niet in gezien worden, de E klasse na dit gedrocht is altijd welkom uiteraard :D

20201028_135201_copy_1512x2016.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Die A6 ga je niet hebben voor 15.000euro. Dat is minstens 30-35K.

Jaguar is gewoon niet zo "bemind" zoals Audi, BMW en MB. Het imago van dure wagens, te duur onderhoud, ... zit nog steeds in veel kopers hun kopje, wat uiteraard niet steeds zo is. Daarmee veel minder vraag tweedehands waardoor de tweedehandsprijzen stukken aantrekkelijker zijn.
Meeste jag-kopers zijn ook die-hard jag-fans. Doorsnee koper koopt geen jag.
Mijn collega heeft zo onlangs zijn vader zijn XF gekocht. Machtige bak.
 

JeSko

Forumguru
Die A6 niet nee maar aan 15K hebde wel een knappe hoor! Alleen zit je dan wel aan 180.000 op de teller, minstens! Ahzo wist ik niet, ken niet veel van Jaguar maar dit is wel een knappe auto.

Denk het ook @brepus13 , en nog een zware Diesel ook, die geraken ze aan de straatstenen niet kwijt, zo zijn het ook al maanden dezelfde A6'n, A4's, F11's etc etc die te koop staan, en ik kijk dagelijks wel eens, dat is echt de generatie dikke luxe auto's die veelal in Diesel-vorm kwamen, de markt is er door overspoeld en niemand wil ze nog ,behalve een gek zoals ik.
 

leon-cupra

Forumguru
De jag is een euro 5 nog. Drukt ook nog de prijs maja who cares ....
Tegen dat je met een euro 5 nergens meer binnen mag, zijn alle diesels verboden.

Die Jag lijkt mij wel een prachtige aanbieding. De staat van dit interieur ... nieuwstaat. Wss een liefhebber.:jaja:
En dan 200 peekaatjes onder de voet :rockon:
 

leon-cupra

Forumguru
Moest ik van jou zijn @JeSko , zou ik het budget (indien mogelijk) optrekken naar 16-17k. Voor dat budget heb je veel jongere wagens met minder kms die er een pak beter uit zien en veel meer keuze.
Indien budget-optrekking niet mogelijk is, lekker met die fantastische Superb blijven rijden.
;)
 

JeSko

Forumguru
Budget optrekken is mogelijk, zelfs tot 20k als het moet, maar één probleem is het huis, we zijn ook op zoek naar een ander huis... Mijn vrouw is onlangs wel van job veranderd en verdient nu een stuk meer, maar dat dient aangesproken te worden voor een huisje MET oprit en garage voor onze Bílý :D
 

leon-cupra

Forumguru
Binnenkort @JeSko met een Jag :D
Groot voordeel dat een Jag met zich meebrengt : op het werk mag je op de directieparking staan, is toch een stukje dichter bij ingang. :D
Pesten onze collega met de Jag daar ook steeds mee :deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Tja ... als je op zoekt ben naar huisje zal de uitkomst zijn dat na aankoop huisje de spaarboek meestal compleet leeg is ... been there, done that :jaja:
Ofwel vlug nog auto kopen en huisje loopt ook niet weg :D

Keuzes en keuzes :D
 

philippe bakker

Forumguru
Met een ander huis in zicht zou ik zeker met de superb blijven rijden. Daar kan je veel in verhuizen en stel dat je dat met de JAG doet is zijn mooie interieur naar de vaantjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan