Binnenspiegel verplaatsen naar boven?

chris2709

Senior Member
Bijgaand het 10-stappenplan. Denken jullie dat je er hiermee uit gaan komen of moet ik het nog uitgebreider omschrijven?

Ik denk er over om de spiegel toch nog iets hoger te maken. Nog even een nachtje over slapen...
 

Bijlagen

  • Handleiding inbouwen spiegelsteun Skoda Superb.pdf
    813,5 KB · Weergaven: 129

EdK

Forumguru
Met zo'n beschrijving moet het zelfs iemand met 4 linkerhanden het nog lukken....
 

chris2709

Senior Member
De prijzen zijn bekend!
1 stuks: € 106
bij 5 belangstellenden: € 92 per stuk
bij 10 belangstellenden: € 89 per stuk
bij 15 belangstellenden: € 87 per stuk

Dit is gebaseerd op een gepolijst en zwart geïmpregneerd onderdeel, betaling vooraf, excl. verzendkosten. Het zwart is niet pianozwart, maar wel mooi (tenminste, dat vind ik) onopvallend zwart. Als je 'm in puur wit wilt hebben, mag je 7 Euro van het bedrag per stuk aftrekken. Je kunt 'm dan wit laten of (met een kunststof primer) zelf in een kleur spuiten.

Heb je belangstelling, laat dat dan even weten. Ik wil trouwens uiterlijk 20 september de bestelling de deur uit hebben. Hebben jullie even tijd om na te denken en ik om nog wat aanpassingen te doen aan het model. :D

Ik probeer (als relatief nieuweling op dit forum) er achter te komen hoe jullie mij een pm kunnen sturen (met adresgegevens etc. etc., die natuurlijk niet iedereen hoeft te lezen) maar ben daar tot dusver niet achter gekomen. Kan iemand mij helpen?:arghh:.
 
Laatst bewerkt:

dirkkroneman

Forumguru
Maarre zonder gekheid, wat een super oplossing!! Geweldig dit soort oplossingen bedacht door een berijder van de auto. Super dat dit zo kan, ik heb het zelf niet nodig maar ik denk dat je hiermee toch voor een selecte groep een mooi product op de markt kan zetten!
 

Joske

Forumguru
Zeker in een land met zoveel grote mensen! In Spanje zal je er niet zo veel kwijtgeraken denk ik ;)
 

Rallye

Forumguru
Zelf heb ik het niet nodig, maar goed dat dit gebeurt! Moet het nieuwe onderdeel niet worden voorzien van een skodaforummsticker? :-))
 

CDK

Forumguru
is het nog mogelijk om te hertekenen met afgeronde hoeken aan de onderkant, zodat het beter aansluit qua stijl en bij de aftekening van de sensor op het raam?
 

Cordoba

Forumguru
Chris: is het een idee om dit ook op andere VAG-fora te zetten, zodat je grotere aantallen krijgt?
Ik denk hierbij aan:
- SO (Seat-Online)
- Team Ibiza (ondanks de naam heel veel andere Seat modellen)
- VW forum
- en er zal ook nog wel een Audi forum zijn, maar dat ken ik niet.
 

chris2709

Senior Member
is het nog mogelijk om te hertekenen met afgeronde hoeken aan de onderkant, zodat het beter aansluit qua stijl en bij de aftekening van de sensor op het raam?

Als ik de spiegel nog wat hoger wil krijgen, kan ik daar zeker m'n best voor doen, een groter afronding is zeker mogelijk. Let wel op dat je die afronding dan ook aan de binnenkant ziet. (nou ja, alleen de bijrijder heeft er zicht op...) Ik hou jullie op de hoogte (leuke woordspeling...)!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
dat zou top zijn idd! als het optisch nog beter wordt als nu dan wil elk lang mens er straks één hebben ;)
 

CDK

Forumguru
heb je trouwens geen last met naar verkeerslichten kijken? ik kwam er vandaag achter dat ik vaak tussen de spiegel en het dak door kijk om te zien of het al groener wordt....
 
Bovenaan Onderaan