Belgianr26
Forumguru
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post hier op dit forum. Ik ben Kristof, 26 jaar, ...
Ik sta op het punt een Octavia 3 RS TDI Combi aan te schaffen. Ik zit echter nog met enkele vragen waarvan ik denk dat jullie mij wel zullen afhelpen.
Configuratie is alsvolgt:
DSG TDI
18" Gemini anthraciet
Panoramisch dak
Volledig leder
voetverlichting
zetelverwarming vooraan
Driving mode selction
sound generator
Black pack
Canton
...
En nu komen de "problemen"
1- Ik twijfel over de kleur. HEt gaat tussen zwart (black magic) en zilvergrijs (briljant silver)
Ik vind zwart een prachtkleur. maar dan moet het proper zijn. aangezien ik een drukke job heb en veel op de baan ben is dit haast onmogelijk.
Dat brengt me bij de keuze van silver. Volgens mij is het een hele mooie combinatie van dat zilvergrijs met alle zwarte accenten (ruiten, koplampen, grill, velgen, Spiegels en panodak)
MAAR ik vrees dat hij er wa gewoontjes zal uitzien en anderzijds heb ik ook schrik dat ik het snel beu zal worden. Weten jullie raad?
2-Een tweede twijfelpunt is het infotainment system. Mijn voorkeur gaat uit naar Amundsen omdat ik wel gps wil hebben maar ik gebruik het niet zo heel vaak aangezien ik meestal naar dezelfde locaties ga.
Wat is jullie mening hierover? is de Columbus de meerprijs waard in mijn geval?
Hoor graag,
P.S. is er misschien iemand die een grijze combi met zwarte accenten heft/kent?
Kristof
Dit is mijn eerste post hier op dit forum. Ik ben Kristof, 26 jaar, ...
Ik sta op het punt een Octavia 3 RS TDI Combi aan te schaffen. Ik zit echter nog met enkele vragen waarvan ik denk dat jullie mij wel zullen afhelpen.

Configuratie is alsvolgt:
DSG TDI
18" Gemini anthraciet
Panoramisch dak
Volledig leder
voetverlichting
zetelverwarming vooraan
Driving mode selction
sound generator
Black pack
Canton
...
En nu komen de "problemen"

1- Ik twijfel over de kleur. HEt gaat tussen zwart (black magic) en zilvergrijs (briljant silver)
Ik vind zwart een prachtkleur. maar dan moet het proper zijn. aangezien ik een drukke job heb en veel op de baan ben is dit haast onmogelijk.
Dat brengt me bij de keuze van silver. Volgens mij is het een hele mooie combinatie van dat zilvergrijs met alle zwarte accenten (ruiten, koplampen, grill, velgen, Spiegels en panodak)
MAAR ik vrees dat hij er wa gewoontjes zal uitzien en anderzijds heb ik ook schrik dat ik het snel beu zal worden. Weten jullie raad?
2-Een tweede twijfelpunt is het infotainment system. Mijn voorkeur gaat uit naar Amundsen omdat ik wel gps wil hebben maar ik gebruik het niet zo heel vaak aangezien ik meestal naar dezelfde locaties ga.
Wat is jullie mening hierover? is de Columbus de meerprijs waard in mijn geval?
Hoor graag,
P.S. is er misschien iemand die een grijze combi met zwarte accenten heft/kent?
Kristof