Bijna eigenaar van Octavia III Combi RS - Tips/vragen!

Mettes

Forumguru
@peterrapid : Race blue is echt wel een RS-kleur.
Bij de O2 was deze kleur enkel verkrijgbaar op de RS-versies.
Denim blue is ook in Belgie niet te verkrijgen op een RS.(= heel licht blauw)
De RS in de folder blijkt gewoon een zwarte te zijn.
Op het autosalon had ik ook achter deze kleur gevraagd.
 
Laatst bewerkt:

kansberg

Forumguru
Jammer dat Magnetic Brown niet op de OIII leverbaar is. Zag in België regelmatig een Superb IIC staan in die kleur. Echt prachtig!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

philip

Forumguru
Ze kunnen de achteruitrijcamera bij de dealer toevoegen, maar dan kan er geen leveringstermijn meegedeeld worden (staat wel niet in de configurator, maar de code is KA1 en kost 260€ btwi). Ikheb het voor mijn bestelde rs gevraagd, deze week passeer ik nog eens langs de dealer en als ze meer nieuws hebben laat ik het hier wel weten.
 

Mettes

Forumguru
Gefeliciteerd met je bestelling.
Ik ga mijn wachttijd niet vermelden om je niet te verontrusten,maar het was niet binnen de gestelde levertermijn.
Inderdaad peterrapid,weer een bandenverslinder erbij.:D (en verslijten doen ze echt in sneltempo)
 

Belgianr26

Forumguru
Ze hebben nu tussen 15nov en 15 dec opgegeven. Moest hij later zijn ga ik em wel pas in 2015 inschrijven.

Achja een vriend zijn Rs was 1maand eerder. Die kans zit er ook nog in;)
 

daveman

Nieuw lid
Op maandag 28/07 een RS benzine besteld in Oostende (België). Verwachte levering die werd opgegeven was ook tussen 15 november - 15 december.
 

Tom RS

Forumguru
Gefeliciteerd met je bestelling.
Inderdaad peterrapid,weer een bandenverslinder erbij.:D (en verslijten doen ze echt in sneltempo)

Raar. Ik heb net de indruk dat het heel erg meevalt. Heb er nu 15000 km op zitten en ik denk dat de voorste nog wel eens 15000 kunnen hebben. Dat gaat dan voor mij een afstandsrecord zijn met een setje voorbanden.Bandenmerk speelt natuurlijk ook een rol. Heb er ooit een setje Pirelli's doorgedraaid op minder dan 10000 km...
 

philip

Forumguru
Ik heb die van mij vorige maand besteld en ik heb ook dezelfde datum gekregen, tot nu toe wel nog geen BW gekregen.
 
Bovenaan Onderaan