Bijna eigenaar van Octavia III Combi RS - Tips/vragen!

TL@

Forumguru
Welkom in de wachtkamer.
De mijne is besteld in mei, toen zeiden ze leveren in september. Wanneer hij besteld is door de leasemaatschappij was het ineens eind november.
 

Dimanus

Nieuw lid
Voor iedereen die wacht op zijn RS, het is de moeite waard! heb hem zelf vorig jaar Januari besteld (pre order) zonder te weten wat ik eigenlijk precies zou krijgen (er waren nog geen folders) en in September geleverd gekregen. Inmiddels is bijna een jaar voorbij en totaal geen spijt gehad, het lange wachten heeft zich geloond. O ,ja ik rij een RS tdi met een vagtechniek ecm 219pk en 461Nm (ook dit verhoogt het plezier)
Succes mensen.
 

CDK

Forumguru
@Dimanus trouwens van harte welkom hier op het forum, als je nog eens tijd hebt, wil je je dan misschien nog eens voorstellen in het meet & greet topic? ;)
Fijn dat je zo tevreden bent met je VAG Techniek chip :thumbsup:
 

daveman

Nieuw lid
@peterrapid heb een "steel grey" combi genomen met black design pakket en antraciet gemini wielen.

Jij? Ben jij de man waarover Nico sprak, die twijfelde van kleur en uiteindelijk de blauwe heeft genomen :)?

En ook gefeliciteerd natuurlijk!
 

peterrapid

Forumguru
Yep that's me, ik ging eerst het Steel Grey nemen maar na een hoop foto's te hebben gezien op internet dan toch voor het blauw gegaan. Thanks, maar is tof voor mij de 2 mooiste kleuren voor de RS aanwezig in Oostende.
 

blokart

Senior Member
Yep that's me, ik ging eerst het Steel Grey nemen maar na een hoop foto's te hebben gezien op internet dan toch voor het blauw gegaan. Thanks, maar is tof voor mij de 2 mooiste kleuren voor de RS aanwezig in Oostende.
Had je hem hier IRL kunnen zien met al jouw gevraagde opties, je krijgt spijt van die blauwe ;))
Toch gefeliciteerd
 

peterrapid

Forumguru
Misschien alhoewel heb nu al 2 blauwe in het echt gezien en denk niet dat ik er spijt ga van hebben, maar heb enorm getwijfeld, ik zal moeten leren leven met mijn keuze :D En eigenlijk haal je daar wel een punt hoor, hoe kan het nu voor D'Ieteren om eigenlijk maar 2 demo-wagens te hebben en dan nog in wit en rood, je geeft een bom geld uit voor een wagen en moet kiezen op papier ... Terwijl je gelijk welke audi in gelijk welk kleur wel ergens vindt om te zien.
 

TL@

Forumguru
Weet er iemand of bij de RS de instellingen aan de sleutel gekoppeld zijn. Elektrische stoelen zijn jammer genoeg niet mogelijk op de RS.
 

Rallye

Forumguru
Bij mijn Octi II FL (bij mijn PFL was dat niet zo) zijn de maxidot-instellingen (zoals coming/leaving home, km/l - l/100km, zelfs de taal) wel verschillend per sleutel. Bij de Octi III is dat er dus weer uit?
 
Bovenaan Onderaan