Die Fabia van ECC heeft tenminste één doffe koplamp, als je die koopt meteen een nieuw set uitonderhandelen, ofwel een poets en polijst beurtje.
@
Cordoba zou die 3e zitting/hoofdsteun een optie geweest zijn? Ik zie deze 3e hoofdsteun in het midden overigens wel vaker in een Polo 9N.
Ik heb mijn Fabia ook van een particulier gekocht - uiteindelijk minstens, zo niet
meer betrouwbaar. Ik moest er destijds 2 x ruim 2 uur voor reizen (eerste keer alleen om te kijken en daarna een nachtje of 2 erover slapen, de 2e keer de koop in orde maken en de auto halen) Ga persoonlijk langs en ga op je gevoel af. In mijn geval werd ik door de eigenaar vriendelijk ontvangen (maar niet te jofel, gewoon goed zeg maar) bij de auto, later toen we even naar binnen gingen in zijn huis zag ik meteen dat het 'klopte' dat de auto er spik en span bij stond: dat huis was ook om door een ringetje te halen. Verder mocht ik een proefrit maken, alles uitgebreid bekijken, etc, etc. Verder waren alle papieren in orde, boekjes, rekeningen, etc. Ik kreeg er een goed gevoel bij en nu een paar jaar later, is er niets gebeurd wat dit gevoel ongedaan heeft gemaakt.
De foto's van die particuliere Fabia zijn niet heel erg goed (bij schemer genomen) maar je ziet wel dat de auto keurig schoon is, lage km. stand, dat kleedje achterin (verbergt het iets, of is de eigenaar zuinig op de bekleding) keurige wijk (nieuwbouw?), kortom
staat misschien gelijk aan keurige eigenaar, dus ik zou er zeker gaan kijken. Ook zie je (alvast) dat het koelvloeistof mooi roze is

op de foto.
Ben heel benieuwd!