Berend zijn supo

Octavia32

Forumguru
Nou net terug van heen en weer A12 en daarna de 3 in Duitsland. Bijna volgas ik vond het bij 240 km/h wel genoeg had nog over want ik zat op 5300 toeren :cool:
Maar het gemak waarmee de auto er heen gaat is niet normaal (voor mij dan)

Nu even stil staan om dit moment te documenteren vanaf de A12

Verder het inhalen vanuit de 6 helemaal te gek. Hij pakt zo ontzettend vlot op, die tuning was het geld dubbel en dwars waard :D
 

bobbl

Forumguru
Ga dit volgen, want de mijne komt ook op KW streetcomfort te staan!
Viel het monteren mee?

Ziet er goed uit verlaagd!
Echt mooi
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Octavia32

Forumguru
Comfort is de helft zijn 20 klikjes maximaal en 10 terug verlaging is volgens mij 4cm voor en achter volgens mij iets meer.

Dit weet @Antera beter denk ik. Die heeft ook nog opgemeten.

Morgen gaan mijn ouders ook mee naar een verjaardag denk dat ik daar maar vanaf zie.
 

Octavia32

Forumguru
Maar je kunt niet ongestraft verhogen of verlagen want dan moet er eigenlijk weer uitgelijnd worden.

Dus ik heb tot dinsdag om te kijken wat ik wil.
 

Thokozanoah

Forumguru
Staat erg gaaf :thumbsup:...en de vrouw....tja, zal zich maar moeten aanpassen :laugh:
Moest die van mij gisteren ook, ik werd door haar opgehaald uit het ziekenhuis, bij het uitrijden van de parkeergarage een f#cking drempel. Kloenk #¥$%#........met de uitlaat vol op de drempel......"en ik reed nog zo zachtjes" zei ze met het schaamrood op de kaken. "Ach", gaf ik als antwoord, "had ik bijna een reden voor een 3" downpipe en volledig rvs.........":deuk:
 

CDK

Forumguru
Berend, ik kan elke drempel pakken, zelfs met m'n lager hangende dikke uitlaat, alleen moet je er mee leren rijden, zelfde geld voor grote velgen, je moet gaan werken aan een ingebouwde radar in je bovenkamer ;) elke drempel nemen zoals deze bedoeld is, rustig op en afrijden, en liefst een tikkie schuin zonder dat te overdrijven, als je het op deze manier doet is de auto echt super comfortabel! Mijn schoonmoeder die een Suzuki Swift heeft zegt altijd, wat is het toch een heerlijk comfortabele auto! En je weet ik rij verlaagd én op 20" dus je moet echt overnieuw leren rijden. De kindertjes in de woonwijken zullen je dankbaar zijn :jaja:
 
Bovenaan Onderaan