Belgianr26's O3 RS TDI DSG

Jee13

Forumguru
Heerlijke glans!

Ik had nog foto gevonden van mijn spuitwerk op achterlichtunit, maar vind het op jouw RS supernetjes staan zo hoor.

IMG-20150408-WA0026.jpg


20150408_211210.jpg
 

Belgianr26

Forumguru
Ja ben supertevreden. Ook al enkele positieve commentaren gekregen van vrienden. Het maakt het echt veel stoerder. Zeker een aanrader! Kom anders maar eens langs dan kan je het irl bezichtigen.
 

Arco

Forumguru
Ja ben supertevreden. Ook al enkele positieve commentaren gekregen van vrienden. Het maakt het echt veel stoerder. Zeker een aanrader! Kom anders maar eens langs dan kan je het irl bezichtigen.
Doen we zeker! Momenteel erg druk maar na april moet dat veranderen...Ik denk dat het inderdaad stoerder is!
We spreken zeker nog eens af!
Groeten
 

Belgianr26

Forumguru
Ja daar heb ik ook nog over getwijfeld. Ik ben nogal een carbonfreak. Maar het "carbon" verschilt net iets te fel met echt carbon.
 

bigfoot48

Nieuw lid
moeilijk om de diffuser te installeren? en zitten de vijskes den binnenkant? en zijn het speciale vijskes ? thx
 

Belgianr26

Forumguru
Daarnet een glazen ruitenwisserdopje bested.

Dat maakt de achterkant nog net iets cleaner. Ik gebruik mijn achterruitenwisser toch niet dus…

Vanmiddag ook even de auto gewassen en het valt me op dat ik erg veel steenslag heb op mijn voorbumper. Dit was bij mijn vorige wagen echter nooit het gevoel. Minder harde lak misschien?
 
Bovenaan Onderaan