Belgianr26's O3 RS TDI DSG

Belgianr26

Forumguru
Hallo allemaal,

Even voor de goede orde toch maar een deftig voorsteltopic aanmaken. Ik had me al aangemeld bij de bestelling van mijn Rs. Intussen heb ik hem ongeveer 1300 km in mijn bezit en wat voor een superauto is dit toch!

Even wat persoonlijke info. Ik ben 26 jaar en kom uit België. Mijn vorige wagens waren een vw polo 1.4tdi (gechipt 105pk en 225nm koppel)
Renault megane R26 (intercooler, luchtinlaat, gechipt 270 pk en 380nm koppel)
En dan nu de octavia Rs.
ImageUploadedByTapatalk1416259114.318393.jpg ImageUploadedByTapatalk1416259163.425834.jpg ImageUploadedByTapatalk1416259209.917832.jpg
 

Belgianr26

Forumguru
Ik hoorde af en toe een geratel in de koffer. Nu ben ik stilaan aan het uitzoeken van waar dit zou komen en ik denk dat ik het gevonden heb.
Volgens mij is het het schotje rechtachteraan in de koffer. Net achter het rechterachterwiel. Is er nog iemand die dat daar heeft?
 

Joske

Forumguru
je bedoelt zo een bagagescheidingswandje? anders even uithalen en terug insteken? :)

bij mij rammelt dat niet, mijn rechtervoordeur begint wel meer en meer kuren te krijgen...
 

Joske

Forumguru
@Joske ik had het ook een beetje en was mijn flesje cola die lichtjes aan het trillen was. Tot nu toe niks van rammels.
bij mij is het portiervak helemaal leeg.. ik dacht eerst dat het van de zonnebrilhouder kwam en vervolgens van de bekleding van de A-stijl maar begin hoe langer hoe meer te denken dat het van de deur komt.

Maar zal ik wel verder over gaan in het kinderziektestopic indien nodig, ipv hier ;)
 

Belgianr26

Forumguru
je bedoelt zo een bagagescheidingswandje? anders even uithalen en terug insteken? :)

bij mij rammelt dat niet, mijn rechtervoordeur begint wel meer en meer kuren te krijgen...
Ja inderdaad dat scheidingswandje. Heb het er net uitgehaald en zal straks eens luisteren. Kasseibanen here i come;)
 

Antera

Donateur
Van harte welkom. Die renault ook heel leuk speeltje maar technisch minder betrouwbaar dan de RS vermoed ik. Veel rijplezier met de RS
 

Belgianr26

Forumguru
Van harte welkom. Die renault ook heel leuk speeltje maar technisch minder betrouwbaar dan de RS vermoed ik. Veel rijplezier met de RS
Ja inderdaad. Ik gebruikte hem vooral voor trackdays. Eigenlijk was die ook wel heel betrouwbaar hoor. Alleen is de o3 nu een veel beter compromis tusse fun en comfort
 
Bovenaan Onderaan